[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

بنیاد مسکن شهرستان لارستان درخشید ، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با دهه فجر انقلاب اسلامی، بهره‌برداری از 19هزار مترمربع آسفالت معابر روستای براک بخش مرکزی لارستان با اعتباری بالغ بر 47هزار و 500میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، طی مراسمی با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین سید مختار موسوی امام‌جمعه لار، داریوش دهقان فرماندار فرمانداری ویژه لارستان، حجت‌الاسلام رمضانی امام‌جمعه موقت لار، احمد دلاور معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری و برخی از مسئولان محلی بهره‌برداری از این طرح‌ها کلید خورد.
محمدهادی میزان مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان، مکاری بخشدار مرکزی، امام‌جمعه اهل سنت براک، جواد رمضانی دهیار و اعضای شورا و جمعی از مسئولان شهرستان نیز در مراسم افتتاح 19هزار مترمربع آسفالت معابر روستای براک بخش مرکزی لارستان حضور داشتند.
میزان در این مراسم با تشکر و قدردانی از حضور امام‌جمعه و فرماندار ویژه و با تبریک دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، در این‌باره اظهار داشت: این طرح با اعتباری بالغ بر 47هزار و 500میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان و دهیاری براک انجام شده است. 
میزان اضافه کرد: پروژه آسفالت روستای نجف‌آباد بیرم لارستان نیز به میزان 3هزار و 350 مترمربع با اعتباری بالغ بر 8هزار و 375میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره‌برداری رسید.
وی همچنین از افتتاح پروژه آسفالت روستای لاورستان از بخش بیرم لارستان به میزان 5هزار و 500 مترمربع با اعتباری بالغ بر 18هزار و 10میلیون ریال توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان خبر 
داد.
مدیر بنیاد مسکن شهرستان لارستان، افتتاح پروژه آسفالت روستای علی‌آباد بیرم لارستان به میزان 3هزار و 900 مترمربع با اعتباری بالغ بر 9هزار و 750میلیون ریال را از دیگر طرح‌های بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در دهه فجر انقلاب اسلامی دانست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی