[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی در بیرم لارستان، روزنامه شیراز نوین

بخش بیرم لارستان شاهد تحولی بزرگ در پروژه‌های عمرانی بنیاد مسکن بود. هم‌زمان با دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، هشت پروژه عمرانی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی لارستان در بخش بیرم به ارزش 10میلیارد و 200میلیون تومان افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
به گزارش روابط عمومی بنیاد مسکن استان فارس، هم‌زمان با دهه پرفروغ فجر انقلاب اسلامی، طی مراسمی با حضور داریوش دهقان فرماندار ویژه لارستان و مسئولان محلی بهره‌برداری از طرح‌های عمران روستایی لارستان کلید خورد.
محمدهادی میزان مدیر بنیاد مسکن لارستان، حجت‌الاسلام حسین‌زاده امام‌جمعه بیرم، برزو بخشدار بخش بیرم، جمع کثیری از رؤسای ادارات شهرستان و بخش و دهیار و اعضای شورای اسلامی و اهالی شهر و روستاهای بخش بیرم لارستان در این مراسم حضور داشتند.
محمدهادی میزان مدیر بنیاد مسکن لارستان در این مراسم با تقدیر از همراهی فرماندار لارستان، مشخصات این طرح‌ها را تشریح کرد و گفت: 39هزار مترمربع عملیات زیرسازی و قیرپاشی و آسفالت 8 روستای این بخش با اعتباری بالغ بر 10میلیارد و 200میلیون تومان است که اکنون افتتاح شد و به بهره‌برداری رسید.
میزان مدیر بنیاد مسکن لارستان در ادامه اظهار داشت: پروژه‌های مذکور که از محل اعتبارات قیر مشارکتی با دهیاری‌ها و با همکاری دهیاری‌ها انجام شده در هشت پروژه شامل روستاهای آبکنه، بالاده، کمال‌آباد، علی‌آباد، نجف‌آباد، پهرست علیا و سفلی و لاورستان است که افتتاح شد و به بهره‌برداری 
رسید.
در پایان فرماندار، امام‌جمعه و سایر مسئولان محلی از خدمات ارزنده بنیاد مسکن در توسعه و آبادانی روستاها تقدیر و تشکر نمودند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی