[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

منزوی‌کردن ایران به فراموشی سپرده شد اجرای پروژه‌های پیشران با کمک مردم ، روزنامه شیراز نوین

 بهادری جهرمی: رشد اقتصادی از حدود صفر درصد میانگین دهه گذشته، در دولت سیزدهم به ۴.۵ درصد رسید

سخنگوی دولت با اشاره به سیاست خارجی دولت سیزدهم گفت: سیاست منزوی کردن ایران که سال‌های قبل در دستور کار غربی‌ها بود، در این دولت به فراموشی سپرده شد.
سخنگوی دولت در سفر به شیراز و نشست با فعالان سیاسی استان فارس با بیان اینکه کارهای خوبی انجام شد تا مردم میدان‌دار شوند، گفت: در ۲.۵ سال گذشته با همت مردم، کمبود گندم برطرف شد؛ یعنی طبق سیاست دولت سیزدهم، به‌جای اعطای یارانه واردات گندم و کمک به کشاورز خارجی، قیمت خرید تضمینی گندم را بالا بردیم تا به کشاورز داخلی کمک شود.
وی با بیان اینکه رشد اقتصادی ما از حدود صفر درصد میانگین دهه گذشته، در دولت سیزدهم به ۴.۵ درصد رسید، اظهار کرد: در حوزه‌های کشاورزی، انرژی و صنعت، از تراز منفی به مثبت رسیده‌ایم.
وی با بیان اینکه درباره مسائل معیشتی یک‌سری مشکلات وجود دارد، گفت: اما در مجموع در هفت ماه ابتدایی کار دولت، تورم ۶٠ درصد بود که قرار بود به ۱٠۳ درصد برسد؛ اما به ۴٠ درصد رسید. در حالی که جنگ روسیه و اوکراین هم جهان را دچار تورم کرده بود. ما ناچار بودیم اصلاح اقتصادی هم انجام بدیم.
علی بهادری جهرمی بیان داشت: حال اقتصاد در حال بهتر شدن است؛ گرچه درمان هنوز کامل نشده، اما مسیر درمان در حال طی شدن است.
بهادری جهرمی بر ضرورت اطلاع‌رسانی اقدامات دولت تأکید کرد و افزود: در این زمینه نیاز به کمک داریم. دستگاه اطلاع‌رسانی دولت به اندازه‌ای که توان دارد، تولید محتوا می‌کند؛ اما رسانه ملی و نخبگان نیز در جهاد تبیین و بیان پیشرفت‌ها مسئولیت مشترک دارند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی