[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

قهرمان می‌شویم؛ به ‌خاطر ملیکا، روزنامه شیراز نوین

دختر 19ساله، لژیونر آینده فوتبال ایران! با نگاهی کوتاه به عملکرد درخشان سارا دیدار در این فصل فوتبال زنان ایران، می‌توان آینده درخشانی برای این دختر 19ساله متصور شد.
به گزارش ورزش سه، با گذشت 11 هفته از لیگ پانزدهم فوتبال زنان، خاتون بم کماکان مقتدرانه و بدون متحمل شدن هیچ شکستی با 29 امتیاز در صدر جدول رده‌بندی قرار دارد. خاتون علی‌رغم از دست دادن یکی از ارزشمندترین ستاره‌های فوتبال ایران یعنی ملیکا محمدی و همچنین در اختیار نداشتن زهرا خواجوی و بهناز طاهرخانی، کماکان مقتدرانه از سد رقبای خود می‌گذرد. این تیم اگرچه امسال به بدترین شکل ممکن داغ‌دار شد، اما درخشش یک ستاره جوان در ترکیب اصلی این تیم، نشان می‌دهد که خاتون با وجود کسب افتخارات بزرگ، باشگاه بازیکن پروری هم است.
سارا دیدار، ستاره 19ساله این فصل خاتون است که تاکنون در طی 11 مسابقه 10 بار برای این تیم گل‌زنی کرده است. بازیکنی که در 4 سال گذشته در عضویت بمی‌ها بوده و در فصول قبلی هم از بازیکنان اصلی این تیم به شمار نمی‌رفت، اما حالا بعد از 4 سال صبر، مزد این شکیبایی را با حضور در ارنج اصلی خاتون گرفته است.
دیدار در خصوص درخشش خود در این فصل می‌گوید: بعد از تلاشی که در سال‌های اخیر داشتم، سرمربی تیم امسال گفتند که از من در ترکیب اصلی استفاده خواهند کرد و از ابتدای فصل این اتفاق هم رخ داد. بازی کردن در تیم‌های بزرگی که همیشه قهرمان هستند بسیار سخت است. من هم سن کمی داشتم و سعی کردم در این مدت از تجربیات بازیکنان با تجربه تیم نهایت استفاده را ببرم. 
در این فصل هم همه‌چیز خوب پیش می‌رفت تا زمانی که ملیکا محمدی عزیز را از دست دادیم و تحمل این داغ برای همه ما بسیار سخت بود، اما با توجه به اینکه ملیکا از ابتدای فصل می‌گفت امسال قهرمان می‌شویم، ما هم برای رسیدن به رؤیای ملیکا هم‌قسم شدیم و می‌خواهیم دوباره فاتح جام لیگ برتر زنان ایران باشیم.
دیدار در این خصوص که آیا به لژیونر شدن فکر می‌کند یا خیر هم گفت: وقتی کم‌سن و سال‌تر بودم، نتایج خاتون را دنبال می‌کردم و آرزوی من این بود یک روز لباس این تیم را بپوشم. حالا که به این رؤیای خودم رسیدم، در ذهنم آرزوهای بزرگتری را متصور می‌شوم. قطعاً به دنبال حضور در اروپا و لژیونر شدن هستم، اما تا این لحظه پیشنهاد جدی نداشتم؛ مطمئنم با تلاشی که انجام می‌دهم به این هدف هم خواهم رسید.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی