[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

انتخابات مجلس یک فرصت اقتصادی است، روزنامه شیراز نوین

معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور گفت: حرکتی همه‌جانبه در استان‌ها آغاز شده است که طی آن فعالان حوزه اقتصاد اعم از بخش خصوصی و دولتی زیرنظر استاندار در شکوفایی اراده مردم در عرصه انتخابات مشارکت داشته باشند.
به گزارش ایرنا، محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه‌ای وزیر کشور در نشست معاونان اقتصادی استانداری‌ها، اظهار کرد: حوزه اقتصاد یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های جامعه است؛ از این رو نقش مستقیمی در مشارکت مردم در انتخابات دارد.
معاون وزیر کشور به بخش خصوصی و بنگاه‌های اقتصادی به عنوان یکی از مهم‌ترین حوزه‌هایی که نقشی فعال در انتخابات آینده ایفا خواهند کرد، اشاره کرد و افزود: از وظایف مهم ما آگاهی‌بخشی به فعالان حوزه اقتصادی از کسبه خرد تا اعضای اتاق‌های بازگانی در این موضوع است که مجلس آینده فرصت چهارساله‌ای برای همه آنها خواهد بود که می‌توانند به خوبی از آن بهره‌مند شوند.
کوشش‌تبار بیان داشت: با هماهنگی وزیر کشور حرکتی همه‌جانبه در استان‌ها آغاز شده است که طی آن فعالان حوزه اقتصاد از بخش خصوصی تا دولتی زیرنظر استاندار هر استان در شکوفایی اراده مردم در عرصه انتخابات مشارکت داشته باشند.
وی یادآور شد: دولت سیزدهم به گواه مرکز آمار ایران و بانک مرکزی در حوزه‌های مختلف دستاوردهای متعدد و مستندی داشته که به دلیل برخی کوتاهی‌ها در روایت‌های خدمت، بازتاب چندانی نداشته است.
وی با اشاره به حضور رئیس‌جمهور، وزیر کشور و سایر مسئولان در سفرهای متعدد استانی عنوان کرد: در این سفرها گزارشاتی با تمرکز بر اتاق‌های بازرگانی و بخش خصوصی جمع‌آوری و از طریق آنها مشکلات اقتصادی هر استان در سطوح مختلف احصا شده و با همکاری سایر سازمان‌ها و نهادها راهکارهایی جامع تهیه و تدارک دیده شده است.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی