[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

تدوین سیر تشرف راهیان نور متناسب با قشر دانشجویی ، روزنامه شیراز نوین

به گزارش دریافتی شیرازنوین، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با اشاره به اعزام ۷هزار دانشجو از این استان در قالب راهیان نور به مناطق جنگی جنوب کشور گفت: امسال و برای اولین بار بخشی از این اردو‌ها با ترکیب یک اردوی جهادی، به سازندگی و خدمت در مناطق محروم خوزستان خواهند پرداخت. سعید یوسفی با اشاره به تلاش‌های شبانه‌روزی دشمنان در عرصه جنگ شناختی، عملیات روانی و هجمه رسانه‌ای به راهیان نور و تحریف و فراموشی معارف، فرهنگ و ارزش‌های دفاع مقدس گفت: برای عمق‌بخشی ابعاد فرهنگی و اجتماعی راهیان نور به برنامه‌ریزی شایسته احساس نیاز می‌شد که در این راستا بسیج دانشجویی فارس سیر تشرف متناسب با قشر دانشجویی و استان را تدوین کرده است. وی با تأکید بر تداوم و استمرار حرکت راهیان نور همراه با اعتلا، ابتکار و نوآوری افزود: پیش‌بینی می‌شود در سال جاری بیش از 7هزار دانشجو از دانشگاه‌های سراسر استان فارس در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنگی جنوب کشور اعزام شوند.
مسئول ناحیه بسیج دانشجویی فارس با بیان اینکه اردو‌های راهیان نور دانشجویی این استان در بازه زمانی یکم تا نوزدهم اسفندماه سال 1402 برگزار می‌شود، اضافه کرد: دانشجویان اعزامی از استان فارس در قالب کاروان‌های راهیان نور از یادمان‌های هشت سال دفاع مقدس شامل هویزه، طلائیه، شلمچه، سوسنگرد، علقمه، کانال کمیل، اروندکنار، فتح‌المبین، فکه، دهلاویه، بستان، بیمارستان‌های صحرایی و... بازدید خواهند کرد. یوسفی با تقدیر و تشکر از اعضای ستاد راهیان نور دانشگاهی استان فارس، سازمان بسیج دانشجویی کشور، دانشگاه‌های استان فارس، سپاه فجر، قرارگاه استانی راهیان نور و... تصریح کرد: در صورت حمایت سایر دستگاه‌های اجرایی با فراهم کردن زیرساخت‌ها، امکانات، وسایل نقلیه و اسکان بیشتر، بسیج دانشجویی استان فارس آمادگی اعزام دانشجویان بیشتری را به مناطق عملیاتی و جنگی جنوب کشور در قالب کاروان راهیان نور دارد.
وی با تأکید بر ضرورت ایجاد اشتیاق و ابتهاج عمومی برای حضور نسل جوان در راهیان نور گفت: در راستای تقویت روحیه عزت ملی و امیدآفرینی در جامعه و برجسته کردن مظاهر پیشرفت انقلاب اسلامی با تلفیق اردو‌های راهیان نور و راهیان پیشرفت باید تلاش شود. مسئول ناحیه بسیج دانشجویی استان فارس، ارتقای همبستگی، وحدت ملی و اجتماعی و تقویت حضور پرشور مردم در دفاع از انقلاب و نظام اسلامی را از اهداف راهیان نور برشمرد و افزود: در اردو‌های راهیان نور امسال بخشی از اردو‌ها با ترکیب یک اردوی جهادی در مناطق نیاز به خدمت جهادی در خوزستان برگزار می‌شود که تلاش می‌کنیم در سال‌های آینده این سبک از راهیان نور بیشتر اجرا شود و با این شیوه جدید به دنبال تکریم مردم مقاوم مناطق عملیاتی و خطوط مقدم دفاع مقدس و کمک به سازندگی و کاهش محرومیت این مناطق هستیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی