[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

داستان طارمی و اینتر؛ همه‌چیز محرمانه است، روزنامه شیراز نوین

تست پزشکی مهدی طارمی، ستاره ایرانی، در اینتر که قرار بود امروز برگزار شود به تاریخ نامعلومی مؤکول شد.
به گزارش ورزش سه، از قرارداد طارمی با باشگاه پورتو تنها شش ماه باقی مانده است و او اجازه داشت که با هر باشگاه دیگری مذاکره کند و پیش قراردادی هم به امضا برساند و در نهایت با اینتر به توافق رسید. 
این بازیکن برای امضای قراردادی دو ساله با دستمزد سالانه سه میلیون یورو به علاوه بند پاداش با مدیران این باشگاه توافق کرد و قرار بود برای انجام تست پزشکی و تأیید نهایی امروز راهی ایتالیا شود، اما اینتر تصمیم گرفت که این آزمایش‌ها را به تعویق بیندازد. 
جانلوکا دی مارتزیو، خبرنگار ایتالیایی، مدعی شده است که تصمیم اینتر برای تعویق تست پزشکی و پروازش به ایتالیا تا تاریخی نامعلوم به تعویق افتاده است و شاید حتی چند ماه دیگر انجام شود. 
مدیریت باشگاه اینتر این تصمیم را گرفته است تا از ایجاد هرگونه مشکلی برای این ستاره ایرانی که هنوز چهار ماه دیگر باید با پیراهن پورتو به میدان برود جلوگیری کند و اجازه دهد که همه‌چیز در بهترین و آرام‌ترین حالت ممکن برای او پیش برود. 
انتظار می‌رود که تست پزشکی طارمی در طول چند ماه آینده و بدون اعلام قبلی و به شکل محرمانه در ایتالیا انجام شود. پیوتر زیلینسکی ماه گذشته تست پزشکی‌اش در اینتر را پشت سر گذاشت و باشگاه ناپولی در واکنش به این اتفاق تصمیم گرفت او را از فهرست لیگ قهرمانان کنار بگذارد. مدیران این باشگاه دوست ندارند اتفاقی مشابه برای طارمی تکرار شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی