[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

درخشش گلوله‌زنان فارسی در مسابقات رنکینگ کشوری، روزنامه شیراز نوین

مسابقات تیراندازی گلوله‌زنی رنکینگ کشوری در دو رده اف کلاس ۳۰۰ متر و ۲۰۰متر برگزار شد و با درخشش نمایندگان فارس عمراه بود.
به گزارش روابط عمومی هیئت تیراندازی استان فارس، مسابقات تیراندازی گلوله‌زنی رنکینگ کشوری در دو رده اف کلاس ۳۰۰ متر(دوربین دار) و ۲۰۰ متر شکاف درجه به میزبانی فداغ و همکاری فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران و هیئت تیراندازی استان فارس گرامیداشت ایام الله دهه فجر در میدان تیر شهدای فداغ با شرکت ۲۵۷ تیرانداز مطرح از اقصی نقاط کشور از جمله استان‌های تهران، فارس، کرمان، هرمزگان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و خوزستان در روزهای ۱۹ و ۲۰ بهمن‌ماه ۱۴۰۲ برگزار شد.
در کلاس ۳۰۰ متر اف کلاس ۶۶ تیرانداز به رقابت پرداختند و در پایان عبدالرضا حاجی زاده از هرمزگان، سید جعفر  پورشهید از داراب و محسن رفعتی از زرین دشت، اول تا سوم شدند.
مهدی شیخ زاده از حاجی آباد، محمد جوکار از کازرون، قاسم باقری از قیر و کارزین، اسماعیل اشکنانی از ده‌شیخ، محمدحسین علی آبادی از شیراز، نادر کشاورز از داراب و  محمد خورشیدی از کازرون نیز عناوین چهارم تا دهم را به دست آوردند.
در رده تیمی کلاس ۳۰۰ متر تیم‌های پارسه فارس، لانگ رنج فارس، اسنایپر هرمزگان، لانگ رنج اسنایپر جنوب، لانگ رنج فجر کازرون، شهدای گمنام خیرگو الف، فتح حاجی آباد هرمزگان، شهدای گمنام خیرگوب و محمد زینا فارس، حائز مقام های اول تا نهم شدند.
در کلاس ۲۰۰ متر شکاف درجه نیز ۱۸۹ تیرانداز شرکت کردند و به ترتیب محمود کریمی از بیرم لارستان، حمیدرضا حسینی از شیراز و اسماعیل اشکنانی از ده‌شیخ به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.
رحمت‌الله رستمی از فداغ، محمدرضا کوهشکن از بیرم لارستان، حسین رنجبر از فداغ، رضا تاج امیری از لامرد، علی حیدری قلعه علی گنا از لامرد، ابراهیم مسلمی از فداغ و سعادت نعمتی از فداغ، عناوین چهارم تا دهم را به دست آوردند.
همچنین در رده تیمی کلاس ۲۰۰ متر شکاف درجه، تیم‌های تاج فروشگاه شکار رحیمی بیرم لارستان ۲، شهید قاسم نژاد فداغ، شهید قاسمی فداغ، انجمن تیراندازان برتر لامرد، برنو بدستان قلعه علی گنا لامرد، تاج فروشگاه رحیمی بیرم ۱، هیئت شیراز ، شهدای خیرگو، شهید حیدری قلعه علی گنا و شهید امیدی فداغ، حائز مقام‌های اول تا دهم شدند.
مراسم اختتامیه نیز با حضور سید جلال احمدی، مسئول کمیته گلوله‌زنی فدراسیون تیراندازی، مسعود مهدی زاده، ریاست هیئت تیراندازی استان فارس و جمع دیگری از مسئولان برگزار شد.
لازم به ذکر است در جریان این مراسم از سوی هیئت تیراندازی استان فارس تعداد ۶ عدد دوربین دوچشمی به بانوی برتر مسابقات و دو نوجوان برتر و سه تن از برترین‌ها اهدا شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی