[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

چهارهزار مسجد فارس نیازمند فعال‌سازی است، روزنامه شیراز نوین

نماینده ولی‌فقیه در فارس گفت: جمهوری اسلامی امانتی است که امام خمینی(ره) به ما سپرده و بر اساس وصیت‌نامه ایشان، امانت‌داری آن با حضور در صحنه انتخابات محقق می‌شود. به گزارش ایرنا، آیت‌الله لطف‌الله دژکام روز چهارشنبه در نشست معرفتی و تحلیلی روشنای انقلاب، با تفسیر آیه امانت، اظهار کرد: امروز جمهوری اسلامی امانتی در دست ماست که جلوه‌ای از امانت الهی در باب ولایت است؛ چراکه ما معتقدیم ولایت متعلق به امام عصر(عج) است و ولایت‌فقیه به نیابت از ایشان عهده‌دار هستند.
وی افزود: بنا به وعده قرآن کریم، اگر ولایت را قبول و از آن امانت‌داری کردیم، پیروز هستیم. نماینده ولی‌فقیه در فارس یادآور شد: روزهایی که تا ۱۱ اسفندماه باقی ‌مانده، تلاش کنیم تا داوطلبان نمایندگی مجلس خبرگان نیز برای مردم و جامعه روحانیت معرفی و شناسانده 
شوند.
دژکام در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه چهارهزار مسجد و مرکز مذهبی در استان فارس شناسایی شده، گفت: اگر این مراکز فعال شوند، هرچه هم دشمن تلاش کند کاری از پیش نمی‌برد.
وی ادامه داد: در برخی نقاط فارس، این آبادی را در محیط‌های مذهبی خود نمی‌بینیم؛ بنابراین باید با استفاده از تجربه قدیمی‌ترها و انگیزه و نشاط طلبه‌های جوان در این زمینه برنامه‌ریزی کنیم.
نماینده ولی‌فقیه در فارس افزود: امروز ما تعداد قابل‌توجهی جوان طلبه داریم که حضورشان در عرصه فعالیت دینی و مذهبی باید سازمان‌دهی شود و موردحمایت قرار گیرند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی