[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فداکاری جانبازان ماندگار است، روزنامه شیراز نوین

جانشین فرمانده انتظامی استان با تجلیل از رشادت‌ها و فداکاری‌های جانبازان، گفت: ایثار و فداکاری جانبازان سرافراز در طول تاریخ ماندگار است. به گزارش خبرگزاری پلیس، سردار «یوسف ملک‌‌زاده» در مراسم گرامیداشت روز جانباز که با حضور تعدادی از جانبازان سرافراز انتظامی در ستاد انتظامی استان فارس برگزار شد، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه و به ویژه ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل(ع) و روز جانباز، اظهار داشت: رشادت‌ها و مجاهدت‌های بی‌دریغ جانبازان ایران اسلامی بر هیچ‌کس پوشیده نیست و دیدار با شما جانبازان عزیز و سرافراز به انسان برای خدمت بیشتر و بهتر روحیه می‌دهد.
وی افزود: شما جانبازان عزیز با تأسی از بزرگ جانباز کربلا حضرت عباس(ع) از دین اسلام دفاع کرده و در این مسیر از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکردید.
سردار ملک‌زاده با بیان اینکه امروز مجموعه انتظامی در صف مقدم مبارزه با ناهنجاری‌های اجتماعی قرار دارد، گفت: در این مسیر همچنان باب شهادت و ایثار و فداکاری برای کارکنان انتظامی باز است.
در پایان این دیدار، سردار ملک‌زاده ضمن استماع دغدغه‌ها و مشکلات جانبازان، دستورات لازم جهت رفع آنها را صادر و با اهدای لوح تقدیر از رشادت‌ها و فداکاری‌های این عزیزان قدردانی کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی