[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

استقبال پرشور از معجزه عمرانی، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهروندان کلان‌شهر شيراز در بزرگ‌راه سرلشکر شهید استوار برگزار شد.
آیین پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهروندان کلان‌شهر شيراز در بزرگ‌راه سرلشکر شهید استوار برگزار شد.
در این پیاده‌روی که هم‌زمان با اعیاد شعبانیه در بزرگ‌راه جدیدالاحداث سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی در جنوب‌شرقی شیراز برگزار شد، به قید قرعه جوایز ارزنده‌ای به شهروندان اعطا شد.
شهروندان استقبال زیادی از این برنامه مفرح شهرداری شیراز داشتند.
شهردار کلان‌شهر شیراز در این پیاده‌روی با تقدیر از حضور شهروندان بیان کرد: در این پیاده‌روی که به همت سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری برگزار شد، با وجود بارش پراکنده باران این موهبت الهی، شاهد حضور پررنگ و پرشور جمع کثیری از شهروندان عزیز بودیم.
محمدحسن اسدی که به جوایز ارزنده‌ای به قید قرعه اشاره داشت، بیان کرد: یک دستگاه خودرو ساینا، ۱۰۰ جایزه سه‌میلیون تومانی خرید لوازم خانگی و ۱۰۰ جایزه سه‌میلیون تومانی خرید لوازم ورزشی از جوایزی بود که به قید قرعه تقدیم حضور شهروندان گرامی شد.
قابل ذکر است، پروژه بزرگ‌مقیاس بزرگ‌راهی سرلشکر شهید استوار محمودآبادی که در چهل‌وپنجمین سالروز جشن پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی تقدیم مردم شد، با زمان بسیار کمتری از برآوردهای اولیه با تلاش کارکنان خدوم سازمان عمران و بازآفرینی فضاهای شهری شهرداری شیراز به بهره‌برداری رسید‌.
پروژه‌ بزرگ‌راه سرلشکر شهید استوار از بولوار خلیج ‌فارس به بولوار نصر شرقی متصل می‌شود و موجب تحول در جنوب‌شرق شیراز خواهد شد و این منطقه را از بن‌بست خارج کرده است.
بنا بر این گزارش، شهروندان و شرکت‌کنندگان در این پیاده‌روی می‌توانند نتایج قرعه‌کشی پیاده‌روی حواله خرید لوازم ورزشی را از طریق
https://farhangi.shiraz.ir/RContent/10FC5RWZY34-
و نتایج قرعه‌کشی پیاده‌روی حواله خرید لوازم خانگی را از طریق
https://farhangi.shiraz.ir/RContent/10FC5RWZY33-
مشاهده کنند.
پیاده‌روی بزرگ خانوادگی شهروندان کلان‌شهر شيراز در بزرگ‌راه سرلشکر شهید استوار در بزرگ‌راه جدیدالاحداث سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی در جنوب‌شرقی شیراز برگزار شد.
بزرگ‌راه شهید استوار در شرق شیراز قرار دارد که از سمت بولوار خلیج فارس و بولوار ولایت به طول ۵/۵ کیلومتر و عرض ۸۰ متر به بولوار رسول اعظم متصل می‌شود.
از مهم‌ترین دستاورد‌های اجرای این طرح می‌توان به بهبود وضعیت زیست‌محیطی شیراز، رشد مؤلفه‌های ایمنی، گسترش زیرساخت‌های حوزه حمل و نقل و مواردی از این دست اشاره کرد. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی