[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تردد در محورهای مواصلاتی فارس روان و بدون مشکل است، روزنامه شیراز نوین

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری فارس:
تردد در محورهای مواصلاتی فارس 
روان و بدون مشکل است

مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری فارس با اشاره به وضعیت بارندگی در این استان گفت: هم‌اکنون وضعیت تردد در محورهای مواصلاتی استان فارس روان و بدون مشکل است.
حمید احمدی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه از نیمه شب ۲۷ بهمن بارش رحمت الهی در استان فارس آغاز شده است، گفت: تاکنون مشکلی در محورهای مواصلاتی استان نداشته و وضعیت ترددها روان و بدون مشکل است.
وی افزود: دیروز بارش باران در محورهای منتهی به شیراز، اقلید، آباده، خرم‌بید، کازرون، کوه‌چنار، سپیدان، بوانات، فیروزآباد و محدوده گردنه موک و مه‌گرفتگی نیز در گردنه کولی‌کش و سپیدان به اقلید داشتیم.
احمدی از رانندگان خواست تا با توجه به بارش‌ها و لغزندگی جاده‌ها، موارد ایمنی را هنگام رانندگی در جاده‌ها حتماً مراعات کنند تا شاهد بروز مشکلات و حوادث نباشیم. مدیر مرکز مدیریت راه‌های اداره‌کل راهداری استان فارس در پاسخ به اینکه آیا در محوری بارش برف داشته‌ایم، گفت: خیر، فعلاً تنها شاهد بارش باران در محورها بوده‌ایم.
وی همچنین در پاسخ به وضعیت آزادراه شیراز- اصفهان گفت: رسیدگی به این محور در حوزه استحفاظی اداره‌کل راهداری نیست و برعهده مدیریت آزادراه‌هاست که فعلاً مشکلی در این محور نبوده است. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی