[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

حمایت ورزشی؛ از محلات تا قهرمانی، روزنامه شیراز نوین

در آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی فجر تا رمضان مسابقات فوتسال محلات شهر بر عزم مدیریت شهری شیراز بر حمایت از ورزش محلات و گسترش ورزش‌های همگانی تأکید شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، آیین افتتاحیه دومین جشنواره ورزشی فجر تا رمضان مسابقات فوتسال محلات شهر در سالن ورزشی سرداران برگزار شد.
 شهردار شیراز با توجه به انتظارات شهروندان در حوزه توسعه ورزش و تربیت بدنی به ویژه ورزش همگانی و خانوادگی، اظهار کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی  و ورزشی شهرداری  شیراز حمایت‌های بسیار خوبی از تیم‌های ورزشی، ورزش همگانی و محلات داشته است و این در حالی است که حمایت از ورزش‌های حرفه‌ای نیز توسط شورای اسلامی شهر شیراز مشهود است.  
محمدحسن اسدی همچنین با اشاره به برگزاری پیاده‌روی بزرگ خانوادگی در بزرگراه جدید‌الاحداث «سرلشکر شهید عبدالرسول استوار محمودآبادی » افزود: این مراسم در ساعت ۷:۳۰ صبح جمعه ۲۷ بهمن در بلوار ولایت شیراز برگزار شد.
وی اظهار امیدواری کرد: امیدواریم که شورای اسلامی و شهرداری شیراز بیش از گذشته بتواند خدمتگزار فرزندان برومند شیراز عزیز شیراز، سومین حرم اهل‌بیت(ع) باشد. 
شهردار کلان‌شهر شیراز با آرزوی توفیق برای جوانان، نوجوانان و نونهالان شرکت‌کننده در این جشنواره ضمن گرامیداشت اعیاد شعبانیه از رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز، دست‌اندرکاران و تمام عوامل اجرایی، مربیان سالن‌ها و باشگاه‌های مختلف مناطق یازده‌گانه که در جشنواره فوتسال شرکت داشتند، قدردانی کرد.   
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل بیت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز نیز با تقدیر از شهردار این کلان‌شهر به جهت حمایت از ورزش محلات و فراهم کردن زمینه مناسب برای برگزاری این جشنواره گفت: به منظور گسترش سلامتی، نشاط و شادی جسم و روح با ورزش و  پر کردن اوقات فراغت جوانان باید بسترهای مناسب ورزشی را در محلات شیراز تقویت کنیم.
محمدرضا هاجری افزود: گسترش ورزش‌های همگانی می‌تواند متعادل و متوازن‌کننده جسم باشد.
وی از برگزاری المپیادهای ورزشی به صورت دوره‌ای خبر داد و گفت: عزم شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز بر این است که به ورزش محلات توجه ویژه کرده و در تمامی محلات شیراز سالن سرپوشیده احداث و المپیادهای ورزشی به صورت دوره‌ای برگزار شود.
رئیس کمیته مسجد و محله‌محوری شورای اسلامی شهر شیراز اظهار کرد: پیشنهاد ما این است که در اردیبهشت‌ماه سال آینده المپیاد ورزشی به سبک و سیاق دیگری برگزار شود.
هاجری افزود: قرار است در مناطق  یازده‌گانه شهرداری شیراز، مسابقات به صورت مجزا برگزار و تیم اول تا سوم که جمعاً ۳۳ تیم می‌شوند، معرفی شده و در نهایت المپیاد ورزشی بین این ۳۳ تیم برگزار شود.
وی بیان کرد: با برگزاری این‌چنین المپیادهایی برای باشگاه‌های ورزشی، استعدادیابی و شناسایی افراد ورزشی فراهم‌تر است.
رئیس کمیسیون فرهنگی، گردشگری و سومین حرم اهل‌ییت(ع) شورای اسلامی شهر شیراز با اشاره به اهتمام شورای اسلامی و و شهرداری به سرانه ورزشی محلات و حمایت از المپیادهای ورزشی یادآور شد: با توجه به بودجه مسجد و محله‌محوری، ساخت ۱۱ سالن سرپوشیده ورزشی در مناطق یازده‌گانه شهر شیراز امسال و ۱۱ سالن در سال آینده در دستور کار قرار گرفته است.
معاون فرهنگی شهرداری شیراز نیز اظهار کرد: دومین جشنواره ورزشی فجر تا رمضان تا ایام ماه رمضان در این کلان‌شهر برگزار خواهد شد. 
محمدعلی چوبینی افزود: اجرای این جشنواره با هدف توسعه ورزش محلات در دستور کار قرار گرفت. 
رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری شیراز همچنین نوید داد: در سال ۱۴۰۳ با هدایت و حمایت شورای اسلامی شهر شیراز ۱۱ سالن ورزشی در سطح مناطق یازده‌گانه کلان‌شهر شیراز کلنگ‌زنی خواهد شد. وی خاطر نشان کرد: با احداث سالن‌های ورزشی در سطح مناطق بیش از ۱۷ هزار متر مربع به سرانه فضای ورزشی کلان‌شهر شیراز اضافه می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی