[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

توسعه سلامت با مشارکت خیران، روزنامه شیراز نوین

مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس تأکید کرد:
توسعه سلامت با مشارکت خیران
بانو سیمین‌دخت مدرسی خیر برگزیده و پیشکسوت عرصه سلامت، یک قطعه زمین به وسعت 6هزار مترمربع به عرصه سلامت اهدا نمود. در جلسه تجلیل از این بانوی خیر که در استانداری فارس برگزار شد، استاندار فارس گفت: اهداف بنیان‌گذاران کار خیر در هر مورد اهدایی باید دائماً مرور گردد و تمام تلاش مسئولان به سمتی برود که در اجرا، کارها و عملکرد‌ها به نیت خیر نزدیک شود و نیت خیر به عنوان سرلوحه همیشگی اجرایی هر کار خیر قرار گیرد. 
رامجردی مدیرعامل مجمع خیرین تأمین سلامت فارس و مدیر سازمان‌های مردم‌نهاد دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این مراسم با اشاره به حضور بانوان خیر، به‌خصوص در عرصه بیمارستان‌سازی در استان فارس گفت: بانو سیمین‌دخت مدرسی از بانیان بیمارستان مادر و کودک غدیر شیراز که همواره از خیران حامی عرصه سلامت بوده‌اند، در این مقطع زمانی با نیت توسعه فضای درمانی این بیمارستان، زمینی به وسعت 6هزار مترمربع اهدا نمودند.
رامجردی افزود: با توجه به اینکه بیمارستان مادر و کودک غدیر علاوه بر ارائه خدمات به بیماران شیراز، پذیرای بیماران از شهرهای دیگر است، توسعه فضای خدمات‌رسانی و درمانی این بیمارستان کاملاً مشهود بوده است؛ لذا بانو مدرسی این زمین که در مجاورت بیمارستان قرار دارد را به منظور فراهم آوردن امکانات مناسب‌تر درمانی برای بیماران مراجعه‌کننده اهدا نمودند. 
وی در آخر یادآور شد: مجمع خیرین نیز تعهد نموده که در زمین اهدایی مذکور طرح توسعه بیمارستان را اجرا می‌نماید.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی