[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

از قهرمانان ایثارگر فارس تجلیل شد، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین- گروه ورزش
از ۴۹ قهرمان و مدال‌آور ایثارگر فارس در عرصه‌های پارا آسیایی، ملی و بین‌المللی در سال جاری تکریم به عمل آمد.
به گزارش زهرا پناهی از شیرازنوین، هم‌زمان با ایام شعبانیه و میلاد ابوالفضل‌العباس(ع) و روز جانباز در مراسم باشکوه با حضور سردار ابراهیم بیانی، مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، عبدالرحیم خداجو، سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس، نبی‌الله زارعی، معاون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس، سرهنگ مسکویی، رئیس بسیج ورزشکاران فارس، سرگرد سید مرتضی آل علی، مدیرکل کنگره امیران، سرداران و ۱۵ هزار شهید استان، ایمان حسینی رئیس تربیت بدنی و اردویی بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس و جمعی از مدیران بنیاد شهید و امور ایثارگران کلان‌شهر شیراز و استان فارس، خانواده‌های قهرمانان و مدال‌آوران شاهد و ایثارگر فارس در تالار اجتماعات شهید عبدالله اسکندری مؤسسه فرهنگی ورزشی و توانبخشی ایثار استان فارس برگزار شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران فارس با تبریک ایام شعبانیه و میلاد حضرت ابوالفضل عباس(ع) و روز جانباز به ایثارگران، آزادگان، جانبازان و خانواده‌های معزز شهدا گفت: چگونه می‌توان از ایثارگران و جانبازانی که با ایثار و سلحشوری در دوران پرافتخار دفاع مقدس که در راه خدا، اسلام و میهن، جان و سلامتی خود را مجاهده و نثار کردند و استقلال، آزادی و شرافت سرزمین اسلامی خویش را تضمین کردند به سادگی گذشت؟
سردار ابراهیم بیانی افزود: استان فارس بیش از ۱۵ هزار شهید، ۲۴۰۰ آزاده سرافراز و قریب به ۵۰ هزار جانباز و ایثارگر تقدیم اسلام، نظام، میهن، آرمان‌های امام راحل، منویات مقام معظم رهبری و فرماندهی کل قوا کرده است و باید هم قهرمانان، مدال‌آوران، فرزندان و خانواده‌های شاهد و ایثارگر استان فارس در کسب ۴۹ مدال‌های رنگارنگ در سطح پارا آسیایی هانگژو و کره جنوبی در سال ۲۰۲۳، ملی و بین‌المللی بر قله و برگ زرینی بر افتخارات جامعه هدف و ایثارگر استان فارس در سال ۱۴۰۲ باشند.
وی در پایان از مساعدت و حمایت‌های سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس به جامعه ایثارگری تشکر کرد.
همچنین سرپرست اداره کل ورزش و جوانان فارس با قدردانی از قهرمانان و مدال‌آوران استان که در سال جاری برای ورزش فارس افتخارآفرینی کردند، گفت: به پاس این موفقیت اداره ورزش و جوانان فارس از این قهرمانان و مدال‌آوران با حضور امام جمعه شیراز و استاندار فارس در همین ماه بهمن تکریم به عمل آورده بود.
 عبدالرحیم خداجو افزود: کسب ۴ مدال طلا و دو مدال نقره توسط ورزشکاران پرافتخار جانباز و توان‌یاب استان فارس در بازی‌های پارا آسیایی هانگژو و ۲۰۲۳، فارس را در سطح کشور الگو، سرآمد و بر قله نگه داشته است.
وی گفت: با تعامل و همدلی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان، سازمان بهزیستی فارس با اداره کل ورزش و جوانان فارس و هیئت ورزش‌های جانبازان و توان‌‌یاب استان در سال آینده در رقابت‌های پارالمپیک پاریس فرانسه شاهد افتخارات بسیاری در عرصه‌های ورزشی جانبازان و توان‌یاب‌ها خواهیم بود.
خداجو در پایان اظهار کرد: اداره کل ورزش و جوانان استان، این وظیفه را در خود می‌داند تا تمام‌قد در خدمت جامعه هدف و ایثارگری باشد.
در پایان هم لوح تقدیر و هدایایی که سوی سردار ابراهیم بیانی تهیه شده بود، توسط عبدالرحیم خداجو، نبی‌الله زارعی، سرهنگ مسکویی و سرگرد مرتضی آل علی به قهرمانان و مدال‌آوران شاهد و ایثارگر استان فارس اهدا شد. گفتنی است، در امر بهتر برگزاری این همایش ورزشی ارزشمند و شایسته نبی‌الله زارعی، معاونت فرهنگی، اجتماعی و ورزشی، ایمان حسینی، رئیس تربیت بدنی و اردویی اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان با مساعدت و حمایت‌های صمیمانه و همه‌جانبه سردار بیانی و معاونان و کارکنان بنیاد شهید استان فارس و کلان‌شهر شیراز تلاش فراوانی داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی