[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

امید آفرینی و محرومیت‌زدایی در شیراز ، روزنامه شیراز نوین

شهردار شیراز اظهار کرد: انجام فعالیت و اقدامات منجر به ایجاد امیدآفرینی در میان مردم، خدمت است. محمدحسن اسدی افزود: به فرمایش رهبر معظم انـقلاب امروز امید و امیدآفرینی باید سرلوحه کار تمام مسئولین باشد و شورای اسلامی شهر و شهرداری شیراز نیز این موضوع را سرلوحه کار خود قرار داده‌اند و با همدلی و مشارکتی که میان مجموعه مدیریت شهری و شورا وجود دارد اقدامات در حال انجام است.وی با اشاره برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در روز یازدهم اسفند اظهار امیدواری کرد اقداماتی که از سوی شهرداری شیراز انجام می‌شود موجب مشارکت بیشتر و امیدآفرینی افزون‌تر در شهر شیراز باشد.
شهردار شیراز ادامه داد: بر اساس آمار، هیچ دستگاه اجرایی و شهرداری کلان‌شهری در کشور، بسته ۵۰ هزارمیلیاردی افتتاح و کلنگ‌زنی پروژه‌های عمرانی تعریف‌نشده و تمام معاونین، شهرداران مناطق و ۱۳ هزار نفر کارکنان شهرداری شیراز در حال کار و تلاش و خدمت‌رسانی به مردم هستند.
اسدی تصریح کرد: با توجه به فراهم شدن بستر همکاری میان شورای اسلامی با شهرداری و سایر دستگاه‌های اجرایی شهر شیراز و استان فارس، امروز مانعی بر سر راه مجموعه مدیریت شهری برای انجام کار وجود ندارد، این در حالی است که تأمین منابع مالی و تملک برای اجرای پروژه‌ها کار بسیار دشواری است اما اجرای کارها به‌صورت مطلوب در حال انجام است.
وی خاطرنشان کرد: در شهر شیراز تملکات بسیاری صورت گرفت و امروز می‌توانیم ادعا کنیم که حتی یک پروژه نیمه تعطیل وجود ندارد و با پشتیبانی و حمایت شورای اسلامی شهر شیراز برنامه‌ها در حال 
اجراست.
اسدی خاطرنشان کرد: تلاش خواهیم کرد بر اساس نظرات شهروندان پروژه‌ها تعریف و در شش‌ماهه اول سال‌جاری اقدامات فاخری در همه ابعاد برای رضایت و شادمانی مردم شیراز انجام شود.
وی ادامه داد: برنامه و کار اجرایی به‌صورت شبانه‌روزی به همت شهرداری و شورای اسلامی شهر شیراز در حال انجام است و با توجه به برنامه‌های مشترکی که شهرداری با مجموعه سپاه فجر استان فارس داشته برنامه‌های ارزشمندی اجراشده است.
شهردار شیراز همچنین در پایان از بهره‌برداری و افتتاح ۷۰۰ پروژه محرومیت‌زدایی تا پایان سال‌جاری خبر داد و افزود: با توجه به فرارسیدن ایام ماه مبارک رمضان در کمتر از یک ماه برنامه افطاری ساده در شهر شیراز اجرا می‌شود و استقبال ویژه از ماه میهمانی خدا در دستور کار خواهد بود.
در این نشست همچنین رئیس کمیسیون فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شورای اسلامی شهر شیراز در سخنانی اظهار کرد: در حوزه محرومیت‌زدایی باید بر موضوع فرهنگ و توسعه آن بیشتر تلاش شود.
محمدرضا هاجری افزود: در سال گذشته تعداد ۱۱۰ یادواره شهدای محلات به همت شهرداری شیراز برگزار شد.
وی خاطرنشان کرد: در سطح محلات یازده‌گانه شهر شیراز تعداد ۳۳۰ جشن اعیاد و ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) 
برگزار شد.
اجرای ۱۶۵ محفل جشن ویژه اعیاد رجب و شعبان و دهه فجر، برگزاری مراسم اعتکاف در ۱۲۵ مسجد و تکایا، مرمت ۳۷۰ مسجد، حسینیه و فاطمیه در سطح مناطق یازده‌گانه شهر شیراز بااعتباری بالغ‌بر ۱۷ میلیارد تومان، راه‌اندازی ۵۵ ایستگاه ورزش صبحگاهی و مشارکت در برنامه راهیان نور از دیگر موضوعات مورداشاره عضو شورای اسلامی شهر شیراز در حوزه اجرای برنامه‌های فرهنگی 
بود.
لازم به ذکر است در ابتدای این دیدار آرش فرج‌زاده قائم‌مقام شهردار و فرمانده بسیج شهرداری شیراز گزارشی از اقدامات برجسته شهرداری در بخش‌های عمرانی، فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و مناسبتی ارائه 
داد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی