[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اولین شگفتی بزرگ در قطر درس عربستان به تیم‌های آسیایی! ، روزنامه شیراز نوین

تیم ملی آرژانتین در عین ناباوری جام جهانی را با شکست در مقابل عربستان آغاز کرد. 
به گزارش فوتبالی، عربستانی‌ها می‌دانستند که کار سختی در مرحله گروهی جام جهانی دارند چرا که در سخت‌ترین گروه ممکن با حضور تیم‌هایی نظیر لهستان، مکزیک و آرژانتین قرار گرفته بودند. 
عربستان اولین بازی خود را مقابل یکی از مدعیان اصلی قهرمانی جام جهانی و یکی از پرستاره‌ترین تیم‌های جام با حضور دی ماریا، مسی، دیبالا، لوتارو مارتینز و... داشت اما تیم هروه رنار نه تنها ناامید نشد بلکه با وجود دریافت گل در نیمه اول توانست کامبک بزند تا اولین شگفتی بزرگ جام جهانی 2022 قطر رقم بخورد.
آرژانتین در نیمه اول با گل مسی از روی نقطه پنالتی پیش افتاد و به نظر می‌رسید که همه چیز برایشان مهیا شده باشد تا اولین بازی خود در جام را با پیروزی پشت سر بگذارند اما عربستان با یک ضدحمله سریع و ضربه تمام کننده الشهری در دقیقه 48 توانست حریفش را غافلگیر کند. در حالی که آرژانتینی‌ها سعی در هضم کردن شوک گل تساوی داشتند، ناگهان سالم الدوساری کاپیتان تیم ملی عربستان یکی از زیباترین گل‌های جام را به ثمر رساند، گلی که شاید بتواند عنوان قشنگ‌ترین گل مسابقات را ثبت کند. سالم در ‌این صحنه توپ را در اختیار گرفت و بعد از آن که سه یا چهار مدافع حریف را تحت تأثیر خود قرار داد، توانست با ضربه‌ای تماشایی دروازه آلبی سیلسته را بگشاید.
تلاش‌های آرژانتین در ادامه بازی بی‌نتیجه بود و حالا مسی و یارانش به یک شوک فرو رفته‌اند و عربستان به شکل ناباورانه‌ای به مدعی صعود از گروه تبدیل شده است. آرژانتین حالا دو بازی سخت مقابل لهستان و مکزیک پیش روی خود دارد. مکزیک همیشه یکی از حریفان سرسخت برای آرژانتین بوده در حالی که لهستان با لواندوفسکی تیم خطرناکی به شمار می‌رود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی