[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

معرفی شهردار شب برای شیراز، روزنامه شیراز نوین

 سعیدرضا امیرآبادی- گروه خبر
رئیس کمیسیون فرهنگی‌اجتماعی شورای اسلامی شهر شیراز خواستار بسترسازی برای ارتقای فرهنگ شهروندی شد.
محمدرضا هاجری ظهر یکشنبه 29 بهمن‌ماه در نطق پیش از دستور با تبریک ماه پربرکت شعبان، گفت: حضور عارفانه مردم شایسته و بصیر در پای صندوق‌های رأی انتخابات 11 اسفند، پیام وفاداری، صداقت و خلوص نیت به جهانیان ارسال می‌کند و حماسه دیگری خواهند آفرید.
وی در ادامه افزود: یکی از اهداف آموزش و حقوق شهروندی در کنار ترویج و تبلیغ آداب معاشرت و سبک زندگی اسلامی- ایرانی، کمک به سلامتی، شادابی و نشاط اجتماعی است.
او با انتقاد نسبت به گسترش بی‌ضابطه فست‌فودها گفت: دانشگاه علوم پزشکی لازم است از تمامی بستر و ظرفیت‌های ارتباطی بهره برده، با آموزش و تذکرات پزشکی برای سلامتی مردم قیام کنند و با پیشگیری، سلامتی، نشاط و شادابی شهروندان را ارتقا و تعالی بخشند.
هاجری تأکید کرد: شورا و شهرداری به‌صورت تمام‌قد از طرح و برنامه‌های کاربردی علوم پزشکی در حوزه پیشگیری از بیماری، حمایت عملی خواهد کرد. عضو شورای اسلامی شهر شیراز پیرامون انتخابات گفت: میزان مشارکت مردم می‌تواند در اصلاح وضع موجود، اثرگذار باشد. با همت و غیرتی که در مردم خوبمان سراغ داریم، شک نداریم که نخواهند گذاشت دشمن‌شاد شویم.
او در بخش دیگری از سخنانش افزود: در بعضی از کلان‌شهرها مانند تهران، شهردار شب راه‌اندازی شده و هر منطقه شهرداری توسط شهردار شب، کارهای مربوطه را پیگیری می‌کنند. ضروری است کلان‌شهر شیراز، شهردار شب داشته باشد. علاوه بر سازمان‌های آتش‌نشانی و بحران، شهردار شب در شیراز از مرکزی تا مناطق یازده‌گانه لازم است مسئولان شب از میان معاونان، به‌صورت نوبتی در هفته بهره‌مند شوند تا کارها با سرعت بیشتر و نظارت کامل‌تر پیش برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی