[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

نقش خود را دست‌کم نگیرید، روزنامه شیراز نوین

محمدهادی ایمانیه در جمع بانوان مدیر استان فارس، سه مأموریت فوری را به آنها محول کرد و خواستار نقش‌آفرینی بانوان در انتخاب نام خوب برای فرزندان، مشارکت پرشور در انتخابات و صیانت از خانواده شد.
به گزارش شیرازنوین به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری فارس، محمدهادی ایمانیه دوشنبه ۳۰ بهمن در جمع ۱۳۰ نفر از مدیران زن ادارات شهرستان‌های استان فارس، ضمن تبریک اعیاد شعبانیه گفت: واقعیت این است که همه بانوان تأثیرگذار هستند و هر جنبه‌ای از جمهوری اسلامی اصلاح، پیشرفت و توسعه یابد، مستقیم و غیرمستقیم وابسته به بانوان است.
وی با تأکید بر اینکه پشت هر مرد موفقی یک بانوی باهمت قرار دارد، به رابطه بنیان‌گذار انقلاب اسلامی با همسرشان اشاره کرد و افزود: انسان‌های موفق در هر سطحی دارای یک همسر باهمت، مقتدر و صبور هستند.
استاندار فارس از بانوان خواست نقش خود را دست‌کم نگیرند و محکم و استوار در میدان توسعه و پیشرفت استان حاضر باشند و اظهار داشت: امروزه فضای مجازی مدیریت از منزل را نیز ممکن‌ کرده و در منزل هم می‌توانید به نقش مدیریتی خود در اجتماع و مباحث اجتماعی و اعتقادی و... بپردازید.
وی اظهار کرد: از خواهران خودم می‌خواهم نقش خود در منزل یا بیرون از منزل را در مباحث مختلف از جمله مسائل اعتقادی، اقتصادی، اجتماعی و در سایر حوزه‌ها را به خوبی ایفا کنید.
محمدهادی ایمانیه تأثیرات بانوان را قلبی، واقعی و عمیق می‌داند و به همین سبب سه درخواست را از بانوان مطرح کرد و افزود: در اولین قدم باید در انتخاب اسامی فرزندان ورود کنید و بر استفاده از اسامی وزین و فاخر ایرانی اسلامی سایر بانوان را تشویق و ترغیب کنید. از سوی دیگر از جمعیت صیانت کنید؛ شما به خوبی از عهده این کار برمی‌آیید و سایر موارد مرتبط با آن از جمله افزایش ازدواج، افزایش فرزندآوری، کاهش طلاق و... از این طریق محقق می‌شود. البته باید تأکید کرد که رئیس و مدیر بودن شما در این مقوله منافاتی با انجام این وظیفه ندارد. انتخابات سومین موضوعی بود که محمدهادی ایمانیه از بانوان خواست غیرتمندانه در برگزاری هرچه باشکوه‌تر آن وارد شوند. وی در این زمینه با تأکید بر اینکه باید با تمام توان پای صندوق‌های رأی حاضر شوید، خاطرنشان کرد: تعدادی از بانوان نیز خود را برای تصدی نمایندگی کاندیدا کرده‌اند که می‌توانید به آنها رأی 
دهید.
ایمانیه با تأکید بر اینکه قوام و بنیان خانواده و توجه به بانوان در این مسیر بهتر به نتیجه می‌رسد، افزود: پس هم خودتان و هم خانواده در این مشارکت سیاسی حاضر شوید و هم سایر افراد را برای حضور پرشور در این رویداد عظیم و حیاتی دعوت کنید.
نماینده عالی دولت در فارس برای چندمین بار متوالی موافقت خود را مبنی بر انجام دو ساعت دورکاری در روز برای بانوانی که فرزند زیر ۱۸ سال دارند و یک ساعت برای بانوان متأهل، به شرط موافقت مدیر مافوق و نظارت بر انجام دورکاری اعلام کرد و در ادامه خاطرنشان ساخت: در اقدامات فرهنگی نیاز به هم‌افزایی دارید و نیازمند اتصال به یکدیگر هستید؛ این اتصال با تلاش دفتر امور بانوان و خانواده استانداری و به محوریت آنها میسر می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی