[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فعالیتمان بر اساس دستورات قرآنی باشد، روزنامه شیراز نوین

در آیینی با حضور رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، از برگزیدگان مرحله دانشگاهی و کشوری جامعه دانشگاهی علوم پزشکی شیراز در بیست و ششمین و بیست و هفتمین جشنواره‌های قرآن و عترت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تقدیر شد. به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز، رئیس دانشگاه در این آیین ضمن قدردانی از تلاش فعالان حوزه قرآن و عترت دانشگاه در کسب صدرنشینی دانشگاه برای هشتمین سال پیاپی در جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت، افتخارآفرینی آنان را تبریک گفت.
دکتر «سید وحید حسینی» بیان کرد: این موفقیت‌ها با تلاش، آموزش، مدیریت، برنامه‌ریزی و دلسوزی کسب شده است.
مسئول ارشد حوزه سلامت فارس با آرزوی موفقیت‌های روزافزون برای یکایک کادر مجموعه سلامت، ابراز امیدواری کرد تا به برکت قرآن کریم، نیت‌های‌مان قرآنی و فعالیت‌های‌مان بر اساس دستورات قرآنی باشد.
مدیر مرکز توسعه فعالیت‌های قرآن و عترت مدیریت فرهنگی دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز در این نشست ضمن قدردانی از تلاش فعالان این حوزه، از اساتید، کارکنان و دانشجویان برای شرکت در بیست و هشتمین جشنواره قرآن و عترت وزارت بهداشت دعوت کرد و گفت: نام‌نویسی در این رویداد قرآنی تا پنجم اسفند 1402 تمدید شده است.  «عطاء‌اله امیدواری» افزود: بیست و هفتمین جشنواره قرآن و عترت ویژه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد و کسب عنوان صدرنشینی دانشگاه علوم پزشکی شیراز در جشنواره قرآن و عترت برای هشتمین سال پیاپی از دستاوردهای مهم دانشگاه علوم پزشکی شیراز در این زمینه است. تخصیص امتیاز ارتقای فرهنگی برای اساتید، امتیاز آموزش ضمن خدمت کارکنان در سال ۱۴۰۲، امتیاز فرهنگی در جشنواره دانشجویان نمونه سراسر کشور ویژه مقام‌آوران اول تا سوم در مرحله دانشگاهی، کشوری و ملی، امتیاز فرهنگی آزمون پذیرش دستیار تخصصی و استعدادهای درخشان ویژه دانشجویان و اختصاص دو نمره تشویقی دروس معارف اسلامی (جهت ترم بهمن) از جمله مزایای این رویداد قرآنی است.
این رویداد قرآنی شامل بخش آوایی (شفاهی)، بخش معارفی (کتاب‌خوانی)، بخش ادبی، بخش فناوری و تولیدات رسانه‌ای، بخش پژوهشی، بخش هنری، بخش ویژه (مسابقات هفتگی) و بخش بین‌الملل (ویژه دانشجویان غیرایرانی) است و هر داوطلب می‌تواند هم‌زمان در ۶ رشته از ۶ بخش جداگانه شرکت کند و آثار خود را به بخش‌های هنری، ادبی، پژوهشی، فناوری و تولیدات رسانه‌ای، به دبیرخانه جشنواره دانشگاه علوم پزشکی شیراز ارسال کند.
حجت‌الاسلام و المسلمین «محمد شجاعی» دیگر سخنران این آیین بود که درمورد عظمت قرآن کریم، توضیحاتی ارائه کرد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی