[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

متین؛ قهرمان لیگ برتر نوجونان شیراز، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
رقابت‌های لیگ برتر نوجوانان شیراز هفته گذشته با قهرمانی تیم متین شیراز به پایان رسید و تیم‌های نوجوانان خلیج فارس و ایمان سبز هم در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.
در این رقابت‌ها که از مردادماه امسال با شرکت ۱۲ تیم به صورت دور‌ه‌ای رفت و برگشت برگزار شد، تیم متین با هدایت مربی جوان خود، محسن زارع در یک رقابت نزدیک با تیم خلیج فارس توانست با کسب ۵۶ امتیاز و بدون باخت با اقتدار قهرمان شیراز شود.
همچنین تیم خلیج فارس هم با کسب ۵۱ امتیاز نایب‌قهرمان شد‌ و ایمان سبز هم با ۴۱ امتیاز سوم شد.
سرمربی جوان تیم‌ متین در گفت‌وگویی کوتاه با خبرنگار ما عنوان کرد: از ابتدای فصل به مُتدی که برای این فصل تنظیم کرده بودیم اعتقاد داشتیم. 
محسن زارع افزود: به نظر من وقتی مسیر پیشرفت یه تیم اصولی و درست باشد، محال است که در مجموعه آن تیم بازیکنی پیدا شود که از نظر فنی، رو به جلو حرکت نکند.
زارع اضافه کرد: احیای رده 16 سال و درخشش و پیشرفت همه بازیکنان نشان ‌می‌دهد که مسیر پیشرفت ما، اصولی و درست بوده است و این ما را به آینده امیدوار می‌کند.
وی در پایان گفت: این موفقیت را به خانواده یکدل و بزرگ متین شیراز، از جمله جناب آقای حمیدرضا تواضع، سرپرست محترم و دلسوز باشگاه و برادر عزیزم آقای مهدی زارع و جناب آقای جواد بیضاوی تبریک می‌گویم که همیشه با جان و دل باشگاه را حمایت کردند. همچنین از تمام عوامل زحمتکش هیئت فوتبال شیراز و مسعود مقیم، مربی تیم ملی نوجوانان تشکر و قدردانی می‌کنم.
اعضای تیم متین شیراز در این دوره از رقابت‌ها به شرح زیر است: 
مدیر و سرمربی: محسن زارع، سرپرست: حمیدرضا تواضع و مربی دروازه‌بان‌ها: مهدی زارع
اسامی بازیکنان: رضا جهانگیر، حسین شیرافکن، ابوالفضل فلاح زاده، حبیب زارع، ابوالفضل رئیسی، ابوالفضل رنجبر، حسین روستا، ابوالفضل زارع، امیرمحمد دانشور، حسین رئیسی، میلاد عزیزی، ابراهیم قربانزادی، محمدطاها هاشمی، علیرضا قاسمی، عباس صفایی، محمدامین اسدی مقدم، محمد جباری، آرشام مفاضی، علی جاوید، کیان سامری، علیرضا بیضاوی، محمد نوری، آروین تواضع،  یاسان محمدی، طاها زارع، امیرحسین جوکار، سپهر خلیلی، محمدرضا تقی پور و سینا فردی.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی