[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

اختلاف ملکی عامل گروگان‌گیری بود ، روزنامه شیراز نوین

رئیس پلیس آگاهی استان از دستگیری عامل اصلی گروگان‌گیری و کشف اسلحه کلت به کار رفته در صحنه جرم در عملیات ضربتی پلیس خبر داد. سرهنگ «کاووس حبیبی» در گفت‌وگو با خبرگزاری پلیس، بیان کرد: بامداد بیست و ششم بهمن‌ماه، مأموران کلانتری 30 رکن‌آباد شیراز از طریق مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مطلع شدند که فردی 22ساله به دلیل اختلافات ملکی با تهدید سلاح گرم با ورود به منزل مردی 80ساله، وی و 2 فرزند 40 و 45ساله‌اش را گروگان گرفته و با همکاری دوستش (راننده) با سواری پژو پارس به منزل خود می‌برند. وی افزود: مأموران کلانتری سریعاً تحقیقات خود را آغاز و مخفیگاه گروگان‌گیرها را شناسایی کردند و با حضور به موقع در محل، موفق شدند در کمتر از یک ساعت گروگان‌ها را صحیح و سالم از چنگ آدم‌ربایان آزاد کنند. رئیس پلیس آگاهی استان با بیان اینکه در آن مأموریت یک نفر گروگان‌گیر (راننده) دستگیر و عامل اصلی گروگان‌گیری با اسلحه متواری شده بود، گفت: کارآگاهان تحقیقات خود را آغاز کرده و در کمتر از یک هفته موفق شدند مخفیگاه وی را شناسایی کنند.
سرهنگ حبیبی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس با هماهنگی قضایی به مخفیگاه متهم اعزام شدند و در عملیاتی ضربتی عامل اصلی گروگان‌گیری را دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت کمری نیز از وی کشف کردند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه متهم برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد، تصریح کرد: استان فارس محل ناامنی برای انجام فعالیت‌های مجرمانه است و مخلان نظم و امنیت عمومی بدانند که در صورت ارتکاب جرم، با برخورد قاطع و قانونی پلیس مواجه خواهند شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی