[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

برگزاری سیزدهمین جشنواره تئاتر «میثاق ۱۳» به میزبانی تهران، روزنامه شیراز نوین

سیزدهمین جشنواره تئاتر «میثاق ۱۳» به همت اداره هنرهای نمایشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
به گزارش ایرنا از فرهنگسرای ارسباران، سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش با عنوان «میثاق ۱۳» از پنجم تا نهم اسفندماه به همت اداره هنرهای نمایشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اجرای ۱۶ اثر نمایشی در فرهنگسرای ارسباران برگزار می‌شود.
فراخوان این جشنواره مهرماه امسال منتشر شد و از میان ۷۰ اثر نمایشی متقاضی شرکت در جشنواره که در بخش‌های مختلف ارتش جمهوری اسلامی ایران تولید شده بود، در نهایت ۱۶ اثر به بخش مسابقه راه یافت که از این میان چهار نمایش از نیروی زمینی ارتش، پنج نمایش از نیروی پدافند هوایی، چهار نمایش از نیروی هوایی، دو نمایش از نیروی دریایی و یک نمایش از ستاد آجا روی صحنه خواهد رفت.
سیامک موحدی، مدیر هنرهای نمایشی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، دبیر این جشنواره است و ارزیابی آثار اولیه بر عهده هیئت‌ داوران جشنواره متشکل از حمیدرضا نعیمی، شهرام کرمی و فرهاد قائمیان بوده است.
آثار سیزدهمین جشنواره سراسری تئاتر ارتش از پنجم تا هفتم اسفندماه هر روز از ساعت ۱۰ تا ۱۹ در سالن اصلی و سالن استاد ذوالفقاری فرهنگسرای ارسباران روی صحنه می‌رود و تماشای این آثار برای عموم علاقه‌مندان آزاد و رایگان است. 
فرهنگسرای ارسباران در خیابان شریعتی، بالاتر از سیدخندان، خیابان جلفا واقع شده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی