[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

گلی به جمال ساحلی‌بازها!، روزنامه شیراز نوین

شیرازنوین - گروه ورزش
در حالی که فوتبال‌دوستان ایرانی از عملکرد فوتبالیست‌های پُرادعای کشورشان ناامید و سرخورده هستند، تیم ملی فوتبال ساحلی ایران توانست با غلبه بر امارات، به نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی برسد.
تیم فوتبال ساحلی ایران در سومین دیدار یک‌چهارم نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی، پنجشنبه‌شب ساعت ۱۹ به مصاف امارات میزبان رفت و موفق شد با شکست ۲ بر ۱ این تیم، به جمع چهار تیم برتر دنیا صعود کند و حریف برزیل در نیمه‌نهایی این مسابقات شود. 
نیمه اول این بازی بدون گل به پایان رسید، اما در نیمه دوم امارات با گل عبدالله عباس پیش افتاد.
در ادامه محمد معصومی‌زاده روی یک حرکت تاکتیکی نزدیک به تیرک، دروازه خالی را باز کرد و بازی به تساوی کشیده شد.
 تیم ملی ایران پس از گلی که به ثمر رساند حملات زیادی روی دروازه امارات شکل داد و در 1 دقیقه پایانی، این‌بار دروازه‌بان ایران میرجلیلی با ضربه فوق‌العاده گل دوم ایران را به ثمر رساند تا ایران در وقت دوم برنده از میدان خارج شود.
در وقت دوم این امارات بود که روی غفلت مدافعان ایران به گل رسید، اما خیلی زود محمد معصومی‌زاده بازی را به تساوی کشاند. این پایان کار نبود و امیر میرجلیلی با شوتی استثنایی از دروازه خودی، دروازه حریف را باز کرد تا ایران در پایان وقت دوم با نتیجه ۲ بر یک برنده باشد.
 در وقت سوم هم موقعیت‌های دو تیم به ویژه امارات سودی نداشت و ایران توانست با پیروزی ۲ بر یک راهی نیمه‌نهایی شود. پیش از این دیدار نیز برزیل توانسته بود با برد ۸ بر ۴ برابر ژاپن به نیمه‌نهایی برسد.
شاگردان علی نادری از ساعت 17:30 شنبه 5 اسفند در مرحله نیمه‌نهایی جام جهانی فوتبال ساحلی به مصاف قهرمان پنج دوره این رقابت‌ها؛ یعنی برزیل می‌روند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی