[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

تأمین ۱۰۰درصدی ذخیره سوخت دوم نیروگاه‌های فارس، روزنامه شیراز نوین

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس، از تأمین ۱۰۰درصدی ذخیره سوخت دوم نیروگاه‌های برق استان خبر داد و اظهار داشت: قبل از فرا رسیدن فصل سرما و با اولویت و تلاش دسته جمعی، این ذخیره سوخت تأمین گردید. اسداله طاهری روز چهارشنبه به ایرنا گفت: با انجام تمهیدات و هماهنگی‌های لازم با نیروگاه‌های استان، ذخیره سازی سوخت دوم این بخش از صنایع قبل از شروع فصل سرما آغاز شده و به ظرفیت ۱۰۰درصدی رسیده اند. وی افزود: در همین راستا استاندار فارس با ارسال یادداشتی از اقدامات وتلاش‌های همکاران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در انجام سوخت‌رسانی پایدار در سطح استان به ویژه تأمین سوخت دوم نیروگاه‌ها قدردانی و تشکر کرد.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه فارس در ادامه از تأمین وتوزیع بیش از دومیلیارد و ۶۰۰هزار لیتر انواع فرآورده‌های نفتی در فارس در هفت ماه گذشته خبر داد و با بیان رتبه چهارم استان در مصرف فرآورده‌های نفتی کشور گفت: روزانه حدود ۱۳میلیون لیتر انواع فرآورده‌های نفتی شامل بنزین، نفت گاز، نفت سفید، نفت کوره، سوخت هوایی و گاز مایع در فارس تأمین و توزیع می‌شود و در ۷ماهه گذشته بیش از یک‌میلیارد و ۴۰۰هزار لیتر بنزین توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه پارسال ۱۹ درصد رشد داشته است.
وی افزود: در همین مدت بیش از یک‌میلیارد و۲۰۰هزار لیتر نفت گاز و نفت سفید در سطح استان توزیع شده که در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، ۱۵ درصد افزایش داشته است. طاهری با بیان این موضوع که قاچاق سوخت در دو ماه گذشته شدت گرفته است، اظهار کرد: تفاوت زیاد قیمت سوخت در ایران به نسبت نرخ جهانی عامل مهمی در افزایش قاچاق سوخت در کشور و استان می‌باشد. این مقام مسئول با تقدیر از همکاری و هماهنگی دستگاه‌های مربوطه در مبارزه با قاچاق سوخت گفت: میزان کشفیات سوخت در استان در طی ماه‌های گذشته بیش از ۵۰ درصد افزایش داشته است و این نشان از عزم جدی استان برای جلوگیری از این پدید شوم و حفظ این سرمایه ملی می‌باشد. طاهری افزود: اجرای دقیق دستورالعمل‌های مبارزه با قاچاق سوخت، کنترل و نظارت همه جانبه بر مصرف کنندگان عمده و جزء و مجاری عرضه سوخت، جمع آوری کارت‌های سوخت مهاجر و شناسایی دقیق مصرف کنندگان از سوی دستگاه‌های متولی، می‌تواند در کاهش قاچاق سوخت مؤثر باشد.


 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی