[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

مطهری شاگرد خمس شد، روزنامه شیراز نوین

امیرارسلان مطهری با امضای قراردادی رسمی به تراکتور تبریز پیوست تا در نیم‌فصل دوم لیگ برتر در جمع شاگردان پاکو خمس کارش را پیش ببرد.
به گزارش فوتبال 360، مسئولان باشگاه تراکتور تبریز با تقویت فهرست تیمشان امیدوارند که سرخ‌پوشان تبریزی بتوانند در ادامه رقابت‌های باشگاهی فصل 03-1402 عملکرد درخشانی را از خود به ‌جای بگذارند و برای فصل آینده مسابقات آسیایی، بتوانند سهمیه کسب کنند. 
تبریزی‌ها که نیم‌فصل دوم را با شکست مقابل پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران آغاز کردند، خود را برای جدال با استقلال خوزستان آماده می‌کنند، اما با این وجود تا پیش از برگزاری این مسابقه، به دنبال آن هستند تا بتوانند فهرست تیم خود را تکمیل کنند.
تراکتوری‌ها که تا امروز موفق به جذب رحمان جعفری، سجاد آشوری و میلوش دلتیچ شده بودند، با توجه به ضعف خط حمله تیم‌شان به دنبال جذب یک مهاجم دیگر بودند و در این زمینه، رایزنی‎ها با گزینه‌های مختلف انجام شد؛ آن‌هم در شرایطی‌که اولویت تراکتوری‌ها جذب مهاجم خارجی بود اما ناآمادگی رومل کیوتو باعث شد تا سرخ‌پوشان تبریزی تغییر موضع بدهند و با هدف جذب مهاجم داخلی کار خود را در بازار نقل‌وانتقالات زمستانه پیش ببرند و در نهایت امروز با گزینه موردنظر خود به توافق رسیدند.
*مطهری، چهارمین خرید زمستانی تراکتور
سرخ‌پوشان تبریزی در نیم‌فصل نخست از حضور مهدی عبدی، عارف رستمی، گوستاوو واگنین و البته محمدمهدی قنبری در خط حمله خود بهره می‌بردند که در بازار زمستانه، رستمی از جمع تراکتوری‌ها جدا شد. 
البته که از میان مهاجمان تراکتور در نیم‌فصل اول، مهدی عبدی تنها مهاجم تخصصی تراکتور بود و همین مسئله باعث شد تا خمس تأکید ویژه‌ای بر تقویت فاز تهاجمی تیمش داشته باشد. بعد از جذب رحمان جعفری، مدیران باشگاه تراکتور به تلاش خود برای جذب مهاجم ادامه دادند و سرانجام امروز توانستند با امیرارسلان مطهری به توافق برسند.
*سرخابی‌های سابق در خط حمله تراکتور!
مطهری که روزهای پرفرازونشیبی را در استقلال پشت سر گذاشت، با تجربه بازی در تیم‌های نفت تهران، پارس جنوبی جم، تراکتور تبریز و ذوب‌آهن اصفهان، پذیرفت تا بار دیگر به عضویت تیم تبریزی در بیاید. این مهاجم باتجربه که سابقه ثبت 63 گل در 283 بازی را در کارنامه خود دارد، در لیست مازاد جواد نکونام قرار گرفت و با پیگیری‌های مدیران باشگاه استقلال نامش از فهرست آبی‌ها کنار رفت. در حالی‌که در روزهای گذشته، زمزمه‌هایی درباره حضور احتمالی مطهری در پرسپولیس مطرح شده بود، اما او در نهایت امروز قراردادش را با تراکتور به امضا رساند تا در جمع سرخ‌پوشان تبریزی کارش را پیش ببرد.
امیرارسلان مطهری که در کارنامه‌اش سابقه نیم‌فصل عضویت در تیم تراکتور تبریز را دارد، در آن مقطع توانست تنها یک‌بار در قامت گل‌ساز در ترکیب تراکتوری‌ها بدرخشد و حالا بعد از 6 سال، امیدوار است که بتواند نیم‌فصل متفاوتی را در تراکتور پشت سر بگذارد و به شمار گل‌های لیگ برتری خود بیفزاید. حضور هم‌زمان مطهری و عبدی، مهاجمان سابق استقلال و پرسپولیس در خط حمله تراکتور در نوع خود جالب‌توجه است و با توجه به جذب رحمان جعفری، باید دید خط حمله تراکتور در نیم‌فصل دوم چه عملکردی را از خود به جای می‌گذارد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی