[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

خداحافظی سرخ‌ها با نبیل و شهاب، روزنامه شیراز نوین

بعد از جلسه با مدیران باشگاه پرسپولیس، نبیل باهویی و شهاب زاهدی رسماً قرارداد خود با این تیم را فسخ کردند.
به گزارش فوتبال 360، بازار نقل‌وانتقالات زمستانه به آخرین روز فعالیت رسمی خود رسیده و تیم‌های لیگ برتری برای نهایی‌کردن فهرست خود جهت حضور در نیم‌فصل دوم در تکاپو هستند. پرسپولیس، یکی از تیم‌های فعال در بازار زمستانه بود؛ به ‌طوری‌که سرخ‌پوشان تا پیش از رسیدن به روز پایانی فعالیت بازار نقل‌وانتقالات موفق به جذب عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر، ابوالفضل بابایی، اوستون اورونوف و محمد خدابنده‌لو شدند و در طرف مقابل، محمد عمری و میلاد سرلک 2 خروجی سرخ‌پوشان در بازار زمستانه بودند.
مدیران باشگاه پرسپولیس در شرایطی موفق به دریافت(ITC) عبدالکریم حسن و اوستون اورونوف شدند که با توجه به پر بودن 5 سهمیه از 6 سهمیه بازیکن خارجی پرسپولیس، امکان ورود هم‌زمان نام این 2 بازیکن خارجی به فهرست سرخ‌پوشان پایتخت وجود نداشت و پرسپولیسی‌ها به دنبال قطع همکاری با نبیل باهویی بودند تا بتوانند یک جای خالی در فهرست خود ایجاد کنند. در این زمینه، اوسمار ویرا هم چراغ سبز خود را برای قطع همکاری با باهویی نشان داد و سرانجام این مهاجم سوئدی، دیروز(دوشنبه) و در آخرین روز فعالیت بازار زمستانه به باشگاه پرسپولیس رفت تا با مدیران این باشگاه دیدار داشته باشد.
پایان مهاجم سوئدی با یک گل!
نبیل باهویی که ساعتی پیش از بسته‌شدن فهرست آسیایی پرسپولیس با سرخ‌پوشان پایتخت قرارداد خود را به امضا رساند، در دوران حضورش در جمع سرخ‌پوشان پایتخت برای این تیم در 11 مسابقه در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا به میدان رفت که 4 حضور او در ترکیب اصلی پرسپولیس بود. با وجود کسب فرصت مناسب برای درخشش در ترکیب سرخ‌ها، باهویی تنها یک‌بار در قامت گلزن توانست بدرخشد و یک‌بار هم برای تیمش پنالتی گرفت. 
او بعد از جلسه‌ای که با مدیران باشگاه پرسپولیس داشت، در زمینه دریافت مطالبات خود با سرخ‌پوشان به توافق رسید و قراردادش را فسخ کرد تا بعد از لیاندرو پریرا، دومین خرید خارجی ناموفق پرسپولیس در طول یک فصل اخیر باشد!
پافشاری‌های زاهدی جواب داد
شهاب زاهدی که در فصل جاری، امید اول گلزنی تیم پرسپولیس محسوب می‌شد، 7 گل زده و 2 پاس گل در کارنامه خود با پیراهن پرسپولیس دارد، اما با این مهاجم 28ساله که از زوریا لوهانسک با قراردادی قرضی به پرسپولیس پیوست، به دنبال آن بود تا دوباره لژیونر شود و همین مسئله باعث شد تا بعد از پایان جدال با تراکتور دیگر در تمرینات سرخ‌پوشان پایتخت حضور پیدا نکند. 
زاهدی بعد از غیبت‌های سریالی در تمرینات پرسپولیس، دیروز(دوشنبه) به دیدار مدیران باشگاه پرسپولیس رفت و سرانجام توانست رضایت‌نامه خود را از این باشگاه دریافت کند و قراردادش با پرسپولیس را فسخ کرد تا با توجه به پیشنهادی از لیگ ژاپن، خود را برای حضور در لیگ این کشور آماده کند.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی