[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

ایمن‌سازی در مناطق محروم، روزنامه شیراز نوین

شهردار منطقه ۵ شیراز اعلام کرد:
ایمن‌سازی در مناطق محروم

مسعودی: تملک ۱۴۸۰۰۰ مترمربع املاک برای اجرای تقاطع غیرهمسطح احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی انجام شد

شهردار منطقه ۵ شیراز گفت: ۱۴۸هزار مترمربع ملک برای اجرای تقاطع غیرهمسطح تقاطع احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی، در مناطق ۵ و ۹ تملک شده است و در مجموع هزینه تملک و اجرای این پروژه در ۳ فاز، دوهزار میلیارد تومان هزینه در پی دارد که فاز نخست آن با حضور وزیر کشور افتتاح شد.
به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا مسعودی با اشاره به افتتاح پل شماره ۳ تقاطع احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی با حضور وزیر کشور و مقامات ملی، استانی و شهری اظهار کرد: این تقاطع با توجه به حادثه‌خیز بودن این محور و ایمنی شهروندان، توسط شورای اسلامی شهر تکلیف و توسط شهرداری شیراز در اجراست.
وی افزود: بر این اساس، ۸۶هزار مترمربع ملک توسط شهرداری منطقه ۵ و ۶۲هزار مترمربع ملک توسط شهرداری منطقه ۹ با هزینه‌ای بالغ‌بر یک‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان تملک شده‌اند.
شهردار منطقه ۵ شیراز همچنین گفت: هزینه اجرای این پل نیز ۷۰۰میلیارد تومان خواهد بود که با در نظر گرفتن یک‌هزار و ۳۰۰میلیارد تومان هزینه تملک آن، اجرای تقاطع غیرهمسطح احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی، دوهزار میلیارد تومان است. مسعودی بیان کرد: پل شماره ۳ تقاطع احمد بن موسی(ع)- نواب- کمربندی همان فاز نخست این پروژه است که با حضور وزیر کشور افتتاح شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی