[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

میز خدمت در شهرک صنعتی شیراز برپا شد ، روزنامه شیراز نوین

بررسی و رسیدگی به مسائل و مشکلات صنعتگران در حوزه اداره کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی فارس در میز خدمت شهرک صنعتی بزرگ شیراز انجام شد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس، برگزاری مستمر میزهای خدمت در شهرک صنعتی را مؤثر توصیف کرد و گفت: قطعاً برگزاری این نشست‌ها منجر به رفع مشکلات و رضایتمندی صنعتگران می‌شود.
هاشمی با اشاره به برگزاری جلسات قبلی میز خدمت در شهرک صنعتی بزرگ شیراز گفت: این جلسات بسیار خروجی محور بوده و صنعتگران مستمر تقاضای تداوم برگزاری آن دارند که با جدیت موارد را دنبال می‌کنیم.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با بیان اینکه شهرک صنعتی بزرگ شیراز یکی از شهرک‌های بزرگ کشور محسوب می‌شود و در حال حاضر افزون بر 28هزار نیروی کار در آن به فعالیت می‌پردازند، گفت: علاوه بر آن، در موضوع بازرسی ایمنی واحدهای تولیدی و کارگاهی و بازرسی‌های روابط نیز در تعامل با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان هستیم.
وی با بیان اینکه یکی از الزامات صدور پایان کار واحدهای صنعتی و کارگاهی تأییدیه ایمنی از اداره کل کار است، یکی از مشکلات مطرح شده صنعتگران را این موضوع بیان کرد و گفت: در خصوص ساخت و سازهای سال‌های گذشته که نیاز به پایان کار دارند، تقاضا داریم تدابیری اندیشیده شود تا ضمن حفظ الزامات ایمنی، مشکلات صنعتگران نیز رفع شود. هاشمی همچنین بر همکاری با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان برای در اختیار قراردادن سالن ورزشی به منظور تکمیل و بهره برداری از سالن ورزشی کارگران شهرک صنعتی تأکید کرد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی