[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۶
  • دوره جدید

سارق ۶میلیاردی کیف پول الکترونیکی در دام پلیس کازرون، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی «کازرون» از دستگیری فردی که اقدام به سرقت 6میلیارد ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی یک شهروند کرده بود، خبر داد. 
سرهنگ «اسماعیل زراعتیان» در گفت‌وگو با پایگاه خبری پلیس، با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان مبنی بر اینکه کیف پول الکترونیکی وی مورد سرقت قرار گرفته است، موضوع با جدیت در دستور کار کارشناسان پلیس فتا قرار گرفت.
وی با اشاره به اینکه کارشناسان پلیس فتا تحقیقات خود را آغاز کردند و با سرعت عمل و تیزهوشی موفق شدند فرد موردنظر را شناسایی و دستگیر کنند، افزود: در بررسی‌های انجام شده، مشخص شد که سارق از دوستان مال‌باخته می‌باشد و از طریق گوشی تلفن همراه شاکی به رمز کیف پول الکترونیکی وی دسترسی پیدا کرده است.
فرمانده انتظامی کازرون ادامه داد: متهم در مواجهه با اسناد و مدارک فنی موجود به سرقت 6میلیارد ریال ارز دیجیتال از کیف پول الکترونیکی شاکی اعتراف کرد و برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی 
معرفی شد.
سرهنگ زراعتیان با بیان اینکه افرادی که در امر خرید و فروش یا نگهداری ارزهای دیجیتال بدون دانش کافی و با غفلت از امنیت آن وارد می‌شوند، باید بدانند که ورود به دنیای رمزارزها دانش و تخصص خود را می‌طلبد و هرگونه بی‌دقتی یا اعتماد در این خصوص مساوی با از دست رفتن سرمایه آنهاست.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی