[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۴
  • دوره جدید

اعتراض ایران به ادعاهای غیرواقعی سرویس امنیتی سوئد، روزنامه شیراز نوین

سفارت ایران در سوئد در اعتراض به گزارش سالانه سرویس امنیتی سوئد علیه ایران در بیانیه‌ای نوشت: این اقدامی غیرمسئولانه و بر خلاف فضای مورد انتظار در روابط دیپلماتیک است.
به گزارش گروه سیاست خارجی ایرنا؛ سفارت جمهوری اسلامی ایران در استکهلم در بیانیه‌ای گزارش سالانه سرویس امنیتی سوئد (ساپو) که بدون هیچ مبنای واقعی، نام جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یکی از تهدیدها علیه سوئد مطرح کرده و اتهاماتی را متوجه کشورمان کرده است رد کرد.
سفارت کشورمان تأکید کرد که ایران بر اساس موازین و مقررات بین‌المللی، روابط دیپلماتیک خود با کشورهای جهان را تنظیم و ضمن محترم شمردن همه الزامات روابط دوجانبه با سوئد، در همین چهارچوب، برای توسعه و تقویت مناسبات تلاش می‌کند.
در ادامه این بیانیه آمده است، اعتقاد داریم طرح ادعاهای بی‌مبنا و اثبات نشده توسط یک نهاد رسمی دولتی سوئد علیه یک کشور دیگر، اقدامی غیر مسئولانه و بر خلاف فضای مورد انتظار در روابط دیپلماتیک است و از دولت سوئد می‌خواهیم از انتشار اطلاعات نادرست و اظهارات تحریک‌آمیز علیه جمهوری اسلامی ایران خودداری کرده و برای قرار گرفتن روابط دوجانبه در مسیر درست خود، مساعدت بایسته را انجام دهد.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی