[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

پــرواز سید برای ارتقای یک رکورد ، روزنامه شیراز نوین

دروازه‌بان ملی‌پوش استقلال برای ارتقای رکورد کلین‌شیت خود انگیزه زیادی دارد.
به گزارش ورزش سه، سید حسین حسینی، کاپیتان باتجربه آبی‌های پایتخت بعد از بازگشت از جام ملت‌های آسیا با آمادگی بالا در تمرینات استقلال حضور یافته است. 
حسینی که هفته پیش مقابل سپاهان هم توانست دروازه خود را بسته نگه دارد، حالا از نظر روحی هم شرایط مناسب‌تری دارد و برای بازی‌های بعدی آماده می‌شود.
حسینی مقابل سپاهان تعداد کلین‌شیت‌های خود را در فصل جاری دورقمی کرد و به 10 رساند. او حالا خودش را برای مسابقات آینده آماده می‌کند و امیدوار به ارتقای این رکورد ویژه است.
سید حسین در تمرینات استقلال هم آمادگی خود را به نمایش گذاشته است؛ او در شرایطی برای بازی‌های بعدی آماده می‌شود که تصاویر منتشرشده از این دروازه‌بان به خوبی فرم ایده‌آل بدنی او را نشان می‌دهد.
کاپیتان استقلال که مرد مورد اعتماد جواد نکونام در همه مسابقات لیگ برتر بوده، نقش مهمی در موفقیت‌ها و صدرنشینی استقلال ایفا کرده و بی‌شک در مسیر رسیدن به‌عنوان قهرمانی کمک شایانی به آبی‌ها خواهد کرد.
حسینی امیدوار است در پایان فصل جاری برای دومین بار به‌عنوان کاپیتان استقلال، جام قهرمانی را بالای سر ببرد وکهنقش خودش به‌عنوان یک بزرگتر و دروازه‌بان باتجربه بیشتر به چشم خواهد آمد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی