[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ارتقای زیرساخت‌های برق‌رسانی در جویم، روزنامه شیراز نوین

با حضور مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، فرماندار ویژه لارستان، جمعی از مسئولان شهرستان و کارکنان مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جویم و دهکویه، آیین افتتاح و بهره‌برداری از ساختمان مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جویم و ارتقای دفتر اتفاقات برق دهکویه به اداره توزیع نیروی برق برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در این مراسم گفت: شهرستان جویم با وسعتی معادل 1874 کیلومتر مربع و جمعیت 28هزار نفری به مرکزیت شهر جویم، از شهرستان‌های مهم استان فارس قلمداد می‌شود. حمیدرضا کریمی‌فرد ادامه داد: مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جویم دارای ۱۰۴۴۵ مشترک و ۴١٧ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ١۴٠ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و همچنین ٨٢١ دستگاه پست توزیع است که ٧ نفر پرسنل نیز به صورت مستمر در حال خدمت‌رسانی به مشترکان این حوزه می‌باشند. این مقام مسئول بیان نمود: مراحل بازسازی ساختمان مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جویم از آبان‌ماه سال جاری آغاز شد و طی سه ماه با اعتباری بالغ بر ۵میلیارد و 500میلیون ریال انجام پذیرفت.
مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس یادآور شد: مدیریت توزیع نیروی برق شهرستان جویم، دارای ۸۳۱۸ مشترک خانگی، ۳۶۱ مشترک عمومی، ۶۱۰ مشترک کشاورزی، ٣٩ مشترک صنعتی و ۱۱۱۷ سایر مصارف می‌باشد. کریمی‌فرد گفت: با توجه به موقعیت جغرافیایی، افزایش مشترکان و گسترش شبکه جدید توزیع نیروی برق در این منطقه، بهسازی ساختمان مدیریت برق برای ارائه خدمات مطلوب‌تر به مردم شریف این منطقه امری ضروری بود که خوشبختانه امروز شاهد افتتاح آن می‌باشیم. وی افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان فارس به سبب شرایط آب و هوایی، پیوستگی مناطق شهری و روستایی و پراکندگی مشترکان، مسئولیت خطیری در راستای تأمین برق مطمئن و پایدار و همچنین نگهداری و تعمیر شبکه‌های برق داراست که این وظیفه مهم با تلاش شبانه‌روزی پرسنل خدوم این شرکت به صورت مستمر در حال انجام است. مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان فارس، در مراسم ارتقای دفتر اتفاقات برق دهکویه به اداره توزیع نیروی برق بیان داشت: شهر دهکویه و روستاهای تابعه شامل ۴۷۰۰ مشترک برق می‌باشد که امر برق‌رسانی به این تعداد مشترک از طریق ۱۴۰ کیلومتر شبکه فشار متوسط و ۷۰ کیلومتر شبکه فشار ضعیف هوایی و همچنین ۵۴ دستگاه پست توزیع انجام می‌گیرد که با توجه به وسعت منطقه و همت خیران دفتر اتفاقات به اداره توزیع نیروی برق ارتقا پیدا کرد. کریمی‌فرد در خاتمه ابراز امیدواری کرد: بتوانیم رسالت شرکت توزیع نیروی برق استان فارس در تأمین برق پایدار و مطمئن برای مشترکان در اقصی‌نقاط استان پهناور فارس را به نحو احسن انجام دهیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی