[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

ظرفیت تولید پساب ۲برابر شد ، روزنامه شیراز نوین

 سیده رقیه یحیوی- گروه خبر
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس با اشاره به موقعیت و ظرفیت‌های ویژه ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون گفت: این ناحیه صنعتی یکی از بهترین نواحی صنعتی در سطح استان است و واحدهای تولیدی و صنعتی خوبی در این ناحیه صنعتی مستقر شده‌اند.
سید مسعود عظیمی پس از بازدید از زیرساخت‌ها و برخی واحدهای تولیدی در ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون، در نشست با هیئت‌مدیره شرکت خدماتی این ناحیه صنعتی افزود: وضعیت زیرساخت‌های ناحیه مصلحیان کازرون مناسب است و شرکت خدماتی نیز در راهبری این ناحیه صنعتی عملکرد مناسبی داشته است. وی با اشاره به بازدید از تصفیه‌خانه فاضلاب ناحیه مصلحیان گفت: مدول اول تصفیه‌خانه با ظرفیت تصفیه  450 مترمکعب در روز فعال است و با توجه به درخواست واحدهای صنعتی، تکمیل و راه‌اندازی مدول دوم تصفیه‌خانه با ظرفیت  450 مترمکعب  نیز که در حال حاضر دارای پیشرفت فیزیکی 90 درصدی است، در برنامه شرکت شهرک‌های صنعتی فارس قرار خواهد گرفت.
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس در ادامه با بیان اینکه آماده همکاری با مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس برای راه‌اندازی پایگاه اورژانس در ناحیه صنعتی هستیم، گفت: در این زمینه ساختمان درمانگاه ناحیه صنعتی جهت راه‌اندازی اورژانس به این منظور به مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس تحویل داده خواهد شد. عظیمی در ادامه با بیان اینکه ناحیه صنعتی شهید مصلحیان کازرون در اراضی به مساحت 83 هکتار ایجاد شده است، گفت: 48 هکتار از مساحت این ناحیه صنعتی زمین صنعتی است و از این میزان تاکنون 41 هکتار آن در قالب انعقاد قرارداد با 69 سرمایه‌گذار به متقاضیان واگذار شده است. وی اضافه کرد: در این ناحیه صنعتی 35 واحد تولیدی و صنعتی با اشتغال‌زایی 600 نفر فعال است. عظیمی با اشاره به استقرار واحد‌های توانمند تولیدی و صادراتی در این ناحیه صنعتی گفت: برخی از این واحدها گام‌های مؤثری در زمینه تقویت تولید صادرات‌محور برداشته‌اند و موفقیت خوبی در این بخش داشته‌اند که جای تقدیر دارد. مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی فارس ضمن بازدید از زیرساخت‌ها و تأسیسات زیربنایی ناحیه شهید مصلحیان، از مجموعه صنعتی چنارچشمه تولیدکننده انواع نوشیدنی‌ها در این ناحیه صنعتی که در زمینه صادرات نیز فعال است، بازدید کرد و با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این واحد تولیدی آشنا شد‌. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی