[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

۵هزار واحد مسکونی پای قرارداد، روزنامه شیراز نوین

 ابراهیم صنعتی- گروه خبر 
مدیرکل راه و شهرسازی فارس گفت: بر اساس تفاهم و توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد، این بانک متعهد شد که تعداد پنج‌هزار فقره تسهیلات ساخت مسکن به متقاضیان استان پرداخت کند.
محمودرضا طالبان افزود: از سیاست‌های اولویت‌دار دولت مردمی سیزدهم، ساخت مسکن است که یکی از روش‌هایی که به تولید مسکن کمک می‌کند، پرداخت وام خودمالک است که در این شیوه مالک زمین خود مردم هستند که می‌توانند تسهیلات ساخت دریافت کنند. وی ادامه داد: در همین راستا و بر اساس توافق صورت گرفته با بانک پاسارگاد، این بانک متعهد شد که به تعداد پنج‌هزار واحد خودمالکی و همچنین ۹۹ساله به متقاضیان ساخت مسکن در فارس تسهیلات بانکی پرداخت کند.
مدیرکل راه و شهرسازی فارس اظهار کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به آدرس Saman.mrud.ir و ورود به بخش تسهیلات ساخت، اطلاعات خواسته شده را تکمیل و در ادامه نیز بانک پرداخت‌کننده تسهیلات را بانک پاسارگاد انتخاب کنند. طالبان گفت: در گام نخست به متقاضیان این تسهیلات در کلان‌شهر شیراز پس از تکمیل پرونده چهارمیلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و پس از رسیدن میزان پیشرفت فیزیکی بنا به ۶۵ درصد، یک‌‌میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال دیگر نیز از سوی بانک پرداخت خواهد شد. وی افزود: در شهرهای کوچک‌تر نیز در گام نخست و پس از تکمیل پرونده سه‌میلیارد ریال تسهیلات پرداخت می‌شود و در صورت رسیدن میزان پیشرفت فیزیکی بنا به ۶۵ درصد، ۲میلیارد و ۵۰۰میلیون ریال دیگر نیز به متقاضی پرداخت می‌شود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی