[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

یک گام دیگر به سمت صعود، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
پس از گل ثانیه‌های پایانی هفته پیش که امیدهای فجر شهید سپاسی برای صعود را زنده نگه داشت، امروز هم فرصت طلایی دیگری وجود دارد تا شاگردان رجب‌زاده با استفاده از آن، یک گام دیگر به صعود نزدیک شوند.
در ادامه هفته بیست‌ودوم لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز سه‌شنبه در شیراز تیم فجر شهید سپاسی میزبان مس کرمان است. 
پیروزی در این مسابقه می‌تواند اتفاق بسیار جالبی را برای زردپوشان در پی داشته باشد. با توجه به اینکه امروز دو تیم صدرنشین خیبر خرم آباد و چادرملو اردکان یزد به مصاف هم خواهند رفت و حداقل یکی از آنها امتیاز از دست می‌دهد، فجر شهید سپاسی یک گام دیگر به صعود نزدیک خواهد شد؛ به شرطی که بتواند بازی امروز را با پیروزی پشت سر بگذارد!
محمدعلی صلاحی، علیرضا ممبینی، حسین بهوندی  امین خدادادپور بازی را قضاوت می‌کنند و ایرج احمدی نیز ناظر بازی خواهد بود.
ترکیب احتمالی فجر شهید سپاسی: علی غلام‌زاده، محمد امیدی‌فرد، علی نجفی، سعید زارع، مهدی شریفی، آرام عباسی، محمدرضا فلاحیان، شاهین طاهرخانی، محمدرضا شیرزادی، عباس بوعذار و علی فتحی.
ترکیب احتمالی مس کرمان: محمدامین رضایی، ابوالفضل علایی، علی مغنمیان، مصطفی شیخ، سپهر روزی طلب، خشایار زبرجد، پوریا غلامی، میلاد خدایی اصل، ابوالفضل عکاشه، علی وزیری پناه و امیرحسین بهزادی.
همچنین دیروز(دوشنبه) در شروع هفته 22 جام آزادگان، تیم شهر راز در شیراز به مصاف مس سونگون رفت؛ رقابت بین کاپیتان‌های سابق برق شیراز.
در ترکیب شهر راز نفراتی چون آرش ملک، محمد امینی، محمد قنبری، پیمان نامور، محمدرضا فیروززاده، روح‌الله صفویان‌پور، محمد کاظمی، رضا آقابابایی، جواد نصیر، مجید بهروزی و مرتضی خراسانی حضور داشتند و در سوی مقابل، مس سونگون با هدایت علی‌اصغر کلانتری و نفراتی چون وحید شیخ ویسی، ماهان احمدزاده، میثم جودکی، امیرحسین نشاط‌جو، محمد شاه‌محمدی، محمدرضا زینال خیری، حسین فلاحیان، اکبر آفاقی، ابراهیمی، میلاد سوری و فرزان دانا به میدان آمد.
احسان اکبری داور اول این مسابقه بود، احمد حقانی، وحید هلیرودی و مسعود حقیقی او را در امر قضاوت یاری می‌کردند و عبدالرسول استادزاده نیز ناظر داوری این مسابقه بود.
در نیمه اول، نمایشی در تراز لیگ یک را شاهد بودیم؛ دیداری بدون هیجان و اتفاق خاصی در محوطه جریمه دو تیم.
در نهایت پس از یک دقیقه وقت تلف‌شده، بازی در نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید.
در نیمه دوم هم بازی سرد و بی‌روحی را از سوی هر دو تیم شاهد بودیم؛ به طوری که هر یک از تیم‌ها نهایتاً یک یا دو موقعیت روی دروازه دیگری ایجاد کردند و بازی با نتیجه تساوی بدون گل به پایان رسید. 
این نخستین امتیاز تیم شهر راز پس از سه شکست متوالی بود، اما این تیم علی‌رغم رسیدن به امتیاز ۲۶ نتوانست صعودی را در جدول تجربه کند و در رتبه سیزدهم باقی ماند. 
در کنفرانس خبری پس از مسابقه علی‌اصغر کلانتری که پس از حدود ۲ سال به شیراز بازگشته بود، ضمن ابراز خرسندی از حضور دوباره در شهر خود و تجدید خاطرات گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم؛ تیم شهر راز از مربیان کاربلدی سود می‌برد که باسابقه هستند. بازی‌های این تیم را دیده بودیم و سعی داشتیم نقاط قوت حریف را ببندیم که شکر خدا در این راه موفق بودیم. از آن طرف هم دنبال روزنه‌هایی بودیم که بتوانیم به آنها ضربه بزنیم، اما مهاجمان ما در زدن ضربات نهایی بی دقتی کردند. وی در خصوص نحوه قضاوت داور مسابقه نیز گفت: در طول مسابقه اعتراض چندانی به نحوه قضاوت نداشتیم، اما در دقایق پایانی برخی برخوردها در محوطه جریمه و حتی در میانه میدان بود که باعث شد اعتراضاتی داشته باشیم. سرمربی سابق فجر شهید سپاسی درباره وضعیت زمین چمن ورزشگاه حافظیه هم گفت: این چمن نسبت به آن زمانی که ما در این لیگ برتر حضور داشتیم وضعیت بسیار بهتری پیدا کرده است.
سرمربی شهر راز نیز با ابراز خشنودی نسبت به اینکه این تیم توانسته پس از چند هفته ناکامی یک امتیاز کسب کند، گفت: در طول هفته گذشته سعی کرده بودیم بازیکنان را از نظر روحی و روانی آماده کنیم؛ فشار روانی زیادی روی بچه‌ها بود. 
ستار زارع افزود: همچنین سعی کردیم از بازیکنان جوان‌تر و سرحال‌تر استفاده کنیم و فکر می‌کنم هرقدر بتوانیم میانگین سنی تیم را پایین‌تر بیاوریم موفق‌تر هم خواهیم بود. 
او که هفته گذشته نسبت به وضعیت چمن ورزشگاه حافظیه گلایه‌مند بود، این‌بار از دست‌اندرکاران تشکر کرد که با تلاش خود و کوتاه کردن چمن باعث بهتر شدن کیفیت آن شدند. 
زارع در پایان به انتقاد از برخی افراد پرداخت که تلاش می‌کنند آرامش این تیم را به هم بزنند. 
گفتنی است، در جدول رده‌بندی رقابت‌ها تیم‌های چادر ملوی اردکان یزد، خیبر خرم آباد و نفت مسجدسلیمان در رتبه‌های اول تا سوم قرار دارند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی