[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ نهال رایگان بین مردم شیراز، روزنامه شیراز نوین

توزیع یک‌هزار و ۵۰۰ نهال رایگان بین مردم شیراز
هم‌زمان با فرا رسیدن هفته منابع‌ طبیعی و با هدف اجرای طرح مردمی کاشت یک‌میلیارد درخت در کشور، مدیر روابط عمومی اداره‌کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اعلام کرد: با استقرار ایستگاه سبز در محل این اداره، یک‌هزار و ۵۰۰ اصله نهال رایگان در بین مردم شیراز توزیع شد. به گزارش ایرنا، شهرام یغمایی با اعلام این خبر، ضمن گرامیداشت هفته منابع طبیعی افزود: گونه‌های توزیع شده از گونه‌های مقاوم و سازگار با اقلیم منطقه است.
وی از شهروندان خواست طبق اصول به کاشت صحیح نهال‌ها اقدام کرده و در حفظ و نگهداری آن تلاش کنند.
مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس ادامه داد: در سال جاری به همت منابع طبیعی نزدیک به ۹میلیون اصله نهال در ۱۶ نهالستان دولتی و ۳۰ نهالستان خصوصی تولید شده است.
یغمایی یادآور شد: اغلب گونه‌های کاشته شده در عرصه‌های مختلف منابع طبیعی استان شامل سرو، کاج، زبان گنجشک، صنوبر، اقاقیا، ارغوان و دیگر گونه‌های جنگلی سازگار در این عرصه‌هاست که با مشارکت مردم کاشته می‌شود.
وی اضافه کرد: انتظار می‌رود همه مردم و نهادها همکاری و مشارکت لازم را در اجرای برنامه‌های هفته منابع طبیعی داشته باشند. مدیر روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری فارس اظهار کرد: شهروندان گرامی می‌توانند با نام‌نویسی در وب‌اپلیکیشن درختان ایران و ثبت‌نام در سامانه irantrees.ir به وب‌سایت سامانه مردمی کاشت یک‌میلیارد درخت وارد شوند و یک یا چند درخت کاشته‌شده را به اسم خودشان به ثبت برسانند. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی