[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

سلامت متکی بر خلاقیت در امور علمی است ، روزنامه شیراز نوین

 مریم شمالیان- گروه خبر
آیین اختتامیه دومین جشنواره علوم و فناوری‌های نوین پزشکی با حضور مشاور عالی رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شیراز برگزار شد. مشاور عالی رئیس دانشگاه در این آیین با تأکید بر اهمیت فعالیت‌های نخبگان در حوزه علوم و فناوری‌های نوین پزشکی، از تلاش و دستاوردهای اساتید، دانشجویان و فعالان این حوزه قدردانی کرد.
دکتر «محمود نجابت» با بیان اینکه برخی از ابداعات و اختراعات فعالان این مرکز آموزشی برای نخستین بار در کشور انجام شده، این نمونه فعالیت‌ها را موجب افتخار و سربلندی دانشگاه، استان و کشور برشمرد و گفت: تلاش اساتید و دانشجویان، نوآوری، خلاقیت و اجرای طرح‌های کاربردی، موجب ارتقای سطح علمی و درخشش دانشگاه می‌شود.
او نیروی انسانی نخبه، علم، خلاقیت و علاقه‌مندی به فعالیت علمی را از ویژگی‌های فعالان این مرکز آموزشی دانست و گفت: بهره‌گیری از علوم نوین و تجارب اساتید این حوزه، موجب ارتقای دانشگاه و افزایش خدمت‌رسانی به مردم می‌شود.
دکتر نجابت با تأکید بر نقش حمایت مسئولان استان در توسعه این حوزه، برگزاری نشست‌های ستاد ارتقای تولید دانش‌بنیان در حوزه سلامت با حضور رئیس، معاونان و مدیران ارشد دانشگاه را تلاشی در راستای توسعه و حمایت از این حوزه خواند.
این مقام مسئول در دانشگاه علوم پزشکی شیراز با اشاره به توجه ویژه مسئولان دانشگاه به توسعه علوم و فناوری‌های نوین پزشکی، ابراز امیدواری کرد شاهد پیشرفت بیشتر این حوزه در نظام سلامت کشور باشیم.
مشاور رئیس دانشگاه و رئیس مرکز سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی دانشگاه نیز در این آیین ضمن قدردانی از دست‌اندرکاران برگزاری این جشنواره، بر نقش مهم و رسالت علوم و فناوری‌های نوین پزشکی در ارتقای حوزه سلامت تأکید کرد.
دکتر «محسن رازقی» با اشاره به دستاوردها، توانمندی‌ها و شایستگی اساتید و دانشجویان دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی، بر تلاش مسئولان دانشگاه در راستای توسعه خدمات، امکانات و تجهیزات این مرکز آموزشی تأکید کرد. او ابراز امیدواری کرد تا با تلاش اساتید و دانشجویان ارزشمند این مرکز آموزشی، شاهد توسعه علم و دانش به ویژه حوزه فناوری و ارتقای دانشگاه باشیم.
تمرین کار گروهی، از اهداف اصلی برگزاری جشنواره علوم و فناوری‌های نوین پزشکی
رئیس دانشکده علوم و فناوری‌های نوین پزشکی نیز در این آیین ضمن قدردانی از تلاش و حمایت‌های مسئولان دانشگاه از فعالان این حوزه، یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره را تمرین برای کار گروهی برشمرد.
دکتر «هادی علیقلی» ضمن قدردانی از تلاش و حمایت‌های مسئولان دانشگاه از فعالان این حوزه، یکی از اهداف اصلی برگزاری این جشنواره را تمرین کار گروهی و تلاش برای برداشتن گامی بزرگ در حوزه سلامت برشمرد و به بیان ویژگی‌های یک تیم موفق پرداخت.
مدیران گروه‌های آموزشی این مرکز آموزشی نیز دیگر سخنرانان این آیین بودند که به معرفی رشته، اقدامات، فعالیت‌ها و دستاوردهای این حوزه پرداختند. در این آیین از برگزیدگان دومین جشنواره علوم و فناوری‌های نوین پزشکی نیز تقدیر شد. 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی