[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

صیادان غیرمجاز تالاب هفت‌برم شیراز به دام افتادند، روزنامه شیراز نوین


رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز از دستگیری صیادان غیرمجاز و کشف ۱۵۰۰ متر تور ماهیگیری راهبند، یک عدد قایق صیادی و ۱۰۰ قطعه ماهی کپور از صیادان حرفه‌ای در تالاب هفت‌برم خبر داد.
کامران اسلاملو روز ۱۶ اسفندماه با تشریح اقدامات انجام شده در این زمینه افزود: با تلاش یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز طی دو عملیات جداگانه ۱۵۰۰ متر تور ماهیگیری راهبند، ۱۰۰ قطعه ماهی کپور، یک عدد قایق مخصوص صیادی از متخلفان کشف و ضبط و خودرو صیادان توقیف شد.
وی از دستگیری ۳ نفر صیاد حرفه‌ای اهل روستاهای اطراف کازرون خبر داد و افزود: این افراد که برای صید ماهی به تالاب هفت‌برم آمده بودند، دستگیر و به دادگاه معرفی شدند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز اضافه کرد: علی‌رغم سرمای زیر صفر درجه تالاب هفت‌برم در این ایام، یگان حفاظت محیط‌زیست شهرستان شیراز طی دو شب در اطراف برم ۳ به گشت و پایش پرداختند و متخلفان غیرمجاز را دستگیر کردند.
اسلاملو در ادامه از هم‌استانی‌هایی که به قصد گردشگری به تالاب هفت‌برم عزیمت می‌کنند، درخواست کرد هرگونه تخلفات صید و شکار را به پاسگاه محیطبانی هفت‌برم که مأموران به‌صورت شبانه‌روزی در آنجا حضور دارند یا به اداره محیط‌زیست شیراز اطلاع دهند.
رئیس اداره حفاظت محیط‌زیست فارس یادآور شد: با مستقر شدن پاسگاه محیطبانی در تالاب هفت‌برم، از هرگونه تخلفات زیست‌محیطی، تخریب و تصرف جلوگیری خواهد شد و متخلفان به مراجع قضایی معرفی خواهند شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی