[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

کاشت درخت به یاد هنرمندان فقید و پیشکسوت هنرهای نمایشی، روزنامه شیراز نوین

آیین کاشت درخت، هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری به یاد پنج هنرمند هنرهای نمایشی در پردیس تئاتر تهران برگزار شد. 
به گزارش ایرنا از پردیس تئاتر تهران ، هم‌زمان با هفته منابع طبیعی و روز درختکاری با هدف یادبود هنرمندان فقید و پیشکسوت هنرهای نمایشی، برگرفته از اسامی پنج سالن مجموعه پردیس تئاتر تهران، پنج اصله نهال میوه به نام‌های زنده‌یاد داوود رشیدی، زنده‌یاد محمود استاد محمد، زنده‌یاد جمشید مشایخی، زنده‌یاد محمد علی کشاورز و هنرمند سرافراز علی نصیریان در محوطه این مرکز کاشته شد.
این مراسم با حضور امین اشرفی، رئیس پردیس تئاتر تهران، فرهاد بشارتی، مریم کاظمی و آرزو افشار از مدرسان کلاس‌های آموزش بازیگری این مرکز و همراهی تعدادی از هنرجویان و همچنین حضور بهرام عظیمی انجام شد.
اشرفی ضمن تشکر از حضور برخی از مدرسان و هنرجویان در آیین کاشت درخت گفت: ترویج فرهنگ کاشت درخت به‌عنوان یکی از راه‌های حفظ محیط زیست از دغدغه‌های جامعه جهانی ا‌ست، حضور هنرمندان و استفاده از اسامی هنرمند پیشکسوت در کنار نوجوانان می‌تواند در اشاعه این فرهنگ مثمرثمر باشد. به امید اینکه با کاشت این نهال‌های میوه(بادام و شلیل) بتوانیم یاد و خاطره هنرمندان را در پردیس تئاتر تهران زنده نگه‌ داریم.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی