[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

فارس میزبان مسابقات کشتی جام تختی در اردیبهشت ۱۴۰۳، روزنامه شیراز نوین

رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون کشتی در دیدار با فرماندار ویژه لارستان از برگزاری مسابقات کشتی جام تختی در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال آینده به میزبانی شهرستان لارستان استان فارس خبر داد. به گزارش روابط عمومی و پایگاه خبری اداره کل ورزش و جوانان استان فارس، حمید یاری، رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ایران با داریوش دهقان، فرماندار ویژه لارستان در محل فرمانداری دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این نشست حمید یاری طی سفر یک‌روزه خود به لارستان، از برگزاری مسابقات جام تختی در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه سال آینده در این شهرستان خبر داد.
وی افزود: پیرو جلسه‌ای که فرماندار و مسئول اداره ورزش و جوانان لارستان قبلاً در فدراسیون کشتی داشتند، تصمیم فدراسیون بر این شد که در سال آینده و در تاریخ ۲۶ تا ۲۸ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳، مسابقات بین‌المللی جام جهان‌پهلوان تختی و مسابقات آزاد را در این شهرستان برگزار کنیم و امروز در این راستا بازدیدی از اماکن ورزشی و سیاحتی لارستان انجام شد.
رئیس کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ادامه داد: همه مردم و مسئولان لارستان مهمان‌نواز بودند و شرایط خوب بود؛ به خصوص سالن بسیار زیبای مجتمع ورزشی علمی طوبی لارستان که می‌تواند یک برند در حوزه ورزش و موضوعات فرهنگی و علمی برای شهرستان باشد که بسیاری از شهرهای دیگر آن را ندارند.
یاری عنوان کرد: اشتیاق و رغبتی که هم مسئولان و هم هیئت کشتی و اداره ورزش شهرستان دارد نیز بسیار خوب است و امیدوارم این مسابقات با کیفیت خوبی برگزار شود.
رئیس سازمان لیگ و کمیته مسابقات فدراسیون کشتی ایران در پایان تصریح کرد: امیدوایم شاهد آورده این مسابقات هم از لحاظ فنی و هم از لحاظ فرهنگی برای این شهرستان باشیم.
فرماندار ویژه لارستان نیز در سخنانی آمادگی کامل شهرستان را برای برگزاری این رویداد مهم اعلام کرد.
در این نشست احسان طاهری، معاون برنامه‌ریزی فرمانداری و داوود عسکرپور، سرپرست اداره ورزش و جوانان حضور داشتند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی