[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

توزیع ۱۸۳۸ سری جهیزیه میان نوعروسان در فارس، روزنامه شیراز نوین

هم‌زمان با هفته احسان و نیکوکاری و سالروز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)، آیین توزیع یک‌هزار و ۸۳۸ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در قالب برنامه «احسان مهدوی» روز ۱۷ اسفندماه در محل صبحگاه مرکز آموزش نزاجا در شیراز برگزار شد.
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) فارس در حاشیه این مراسم گفت: امروز پنجمین مرحله توزیع سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد در سال جاری برگزار شده است که همگی اقلام آن از شرکت‌های معتبر ایرانی تهیه شده‌اند.
مرتضی موصلی با بیان اینکه در این مرحله یک‌هزار و ۸۳۸ سری جهیزیه با اعتبار ۶۴میلیارد تومان توزیع می‌شود، گفت: این اقلام شامل کالاهای اساسی مثل یخچال، تلویزیون، اجاق گاز، ماشین لباسشویی و جاروبرقی است.
وی اظهار کرد: تاکنون و در سال جاری بیش از ۵هزار و ۳۰۰ سری جهیزیه با اعتبار حدود ۲۰۰میلیارد تومان در استان توزیع شده که ۴۰میلیارد آن از محل کمک‌های مردمی و خیران بوده است. موصلی با بیان اینکه تلاش می‌کنیم تا در سال آینده ۶هزار سری جهیزیه را توزیع کنیم، گفت: در پنجمین مرحله اهدای جهیزیه، حمل و نقل و توزیع کالاها توسط ارتش انجام می‌شود.
امیر ابوالقاسم رضایی، فرمانده ارشد ارتش در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد نیز در این مراسم گفت: ارتش به ویژه نیروی زمینی تفاهم‌نامه‌ای با کمیته امداد منعقد کرده است که در این مسیر تمام امکانات خود را به کار می‌بریم.
استاندار فارس هم در این مراسم، اخلاص در عمل را گره‌گشای بسیاری از مشکلات دانست و ادامه داد: یکی از مشکلاتی که مانع ازدواج جوانان شده است، تأمین جهیزیه و حداقل‌های تشکیل یک زندگی است. محمدهادی ایمانیه اظهار کرد: امروز با مشارکت ارتش و کمیته امداد، گامی در جهت ترویج ازدواج و جوانی جمعیت و در نهایت فرزندآوری که از اهداف کلان کشور به‌شمار می‌رود، برداشته خواهد شد.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی