[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

فرمانده پلیس فارس دوست و همبازی «آرتین» بازمانده جنایت تروریستی حرم شد ، روزنامه شیراز نوین

فرمانده انتظامی استان فارس مانند یک دوست و همبازی «آرتین» بازمانده جنایت تروریستی چهارم آبان ۱۴۰۱ در حرم شاهچراغ(ع)، در کنار او نشست و با زبان کودکانه با وی سخن گفت و بازی کرد.
به گزارش ایرنا، آرتین سرایداران در این حمله تروریستی عامل گروه تکفیری داعش، پدر، مادر و برادرش را از 
دست داد.
پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس فارس پنجشنبه حاشیه نوشته‌هایی درباره این دیدار منتشر کرد که در آن آمده است: «پس از گذر از خیابان‌ها و کوچه‌های محله به منزل شهید «سرایداران» می‌رسیم که دیوارهای آن با بنرها و پیام‌های تسلیت پوشانده شده است.
وارد خانه شهید «سرایداران» (پدر آرتین) می‌شویم. خانه ای کوچک و البته باصفا. دورتادور سالن پذیرایی اقوام و آشنایان نشسته اند و در گوشه ای هم «آرتین» کوچولو در حال بازی با اسباب‌بازی‌هایش... فقط جای پدر و مادر و برادرش آرشام خالی است...
نگاه‌های معصومانه «آرتین»، همه را یاد مظلومیت فرزندان شهدا می‌اندازد؛ یاد پدر، مادر و برادر شهیدش. آری سخن از «آرتین» سرایداران است که این روزها همه و همه در مظلومیت و در معصومیتش می‌سوزند.
نگاهم به نگاه‌های آرتین گره می‌خورد. تصور اینکه در زمان به شهادت رسیدن پدر، مادر و برادرش در حرم شاهچراغ(ع) بر این کودک چه گذشته است، دیوانه ام می‌کند. اینکه اکنون در فکر و خیال بچگانه اش چه می‌گذرد و چندین سؤال دیگر، همگی به ذهنم خطور می‌کند.
سردار سرتیپ رهام بخش حبیبی فرمانده انتظامی استان فارس به مانند یک دوست و همبازی «آرتین» در کنار او می‌نشیند و با زبان کودکانه با وی سخن می‌گوید، با اسباب‌بازی‌هایش بازی می‌کند و هر کاری که «آرتین» از او می‌خواهد انجام می‌دهد و این اقدام سردار باعث خوشحالی «آرتین» می‌شود.
نزدیک به ۱۰ الی ۱۵ دقیقه فضای خانه به همین منوال می‌گذرد. صدای خنده‌های آرتین و صحبت‌های زیبای سردار حبیبی با او در خانه می‌پیچد.
در این فکر هستم که شاید برای چند دقیقه هم که شده آرتین جای خالی پدر، مادر و برادرش را حس نمی‌کند و غرق در فضای کودکانه خود در کنار اسباب‌بازی‌هایش خوش می‌گذراند.
سردار حبیبی با خواهر آرتین سخن می‌گوید، به او دلداری می‌دهد و از او می‌خواهد که در این مصیبت صبر پیشه کند. هر از چند گاهی فضای خانه به سمت گریه می‌رود؛ مگر می‌شود مظلومیت و نگاه‌های معصومانه آرتین را دید و بتوان جلوی اشک‌ها و بغض‌های گلو را گرفت؟
سردار حبیبی با عطوفت و مهربانی، دست نوازش بر سر آرتین کوچولو می‌کشد و بوسه بر صورت زیبا و معصومانه‌اش زده و از او خداحافظی می‌کند.»
به گزارش ایرنا، غروب چهارشنبه چهارم آبان‌ماه ۱۴۰۱، فردی مسلح با حمله به حرم مطهر حضرت احمد بن موسی شاهچراغ(ع)، زائران این حرم را به رگبار بست. این حمله تروریستی بنا بر آخرین اعلام مسئولان استان فارس، ۱۳ شهید و ۳۰ مجروح در پی داشته است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی