[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۲
  • دوره جدید

توسعه فضای سبز با مشارکت‌های مردمی، روزنامه شیراز نوین

افسانه خواست‌خدایی، ناظر شورا در سازمان سیما و منظر شهرداری و رئیس کمیسیون برنامه و بودجه، با بیان اینکه به مناسبت بزرگداشت روز ملی درخت‌کاری و منویات ارزشمند مقام معظم رهبری با سیاست‌گذاری شورا، سازمان سیما و منظر شهرداری از سال گذشته به شکل ویژه اقدام به توزیع نهال در بین مردم، الگوسازی کاشت نهال در بین گروه‌های مردمی و پویش‌های کاشت و توزیع نهال نارنج در سال گذشته نمود. خواست‌خدایی با بیان اینکه امسال روز درخت‌کاری با هماهنگی سازمان سیما و منظر با مجموعه سپاه پاسداران، کنگره سرداران شهدا و منابع طبیعی اقدام ارزشمند عملیات اجرایی احداث بوستان شهدا در بلوار طلاییه آغاز شد، گفت: این اقدام در راستای سیاست‌های شورای اسلامی شهر شیراز و همچنین پاسداشت مقام شامخ شهدای گران‌قدر انجام گرفت. وی افزود: هر نهالی که در این بوستان غرس خواهد شد، به نام و پلاک یک شهید مزین می‌گردد.
خواست‌خدایی با بیان اینکه در فاز اول این عملیات که در روز درخت‌کاری انجام گرفت، ۱۵۰۰ اصله نهال توسط خانواده معزز شهدا و شهروندان در راستای توسعه مشارکت‌های مردمی کاشته شد، گفت: ان‌شاءالله سازمان سیما و منظر با همکاری کنگره شهدا بتواند به تعداد کل شهدای گران‌قدر استان فارس، کاشت ۱۵هزار نهال را در فازهای بعدی انجام دهد. خواست‌خدایی بیان کرد: به فضل خداوند سال ۱۴۰۲ سال خوبی در حوزه فضای سبز شهری شهرداری شیراز بود؛ چراکه با برنامه‌ریزی و نظارتی که با سیاست‌گذاری در شورا و از سال قبل در سازمان سیما و منظر انجام گرفت، پویش کاشت صدهزار نهال در سطح شهر توسط شهرداری و شهروندان انجام شد.
ناظر شورای اسلامی شهر در سازمان سیما و منظر افزود: هدف‌گذاری عملیات کاشت ۳میلیون بذر گیاهان بومی در ارتفاعات پیرامونی به وسیله ظرفیت ارزشمند مشارکت‌های مردمی محقق گردیده است و در سطح شهر هم یکصدهزار اصله نهال که قول داده شده بود، کاشته شد.
افسانه خواست‌خدایی بیان کرد: تمامی این فعالیت‌ها در لبیک به فرمان مقام معظم رهبری مبنی بر کاشت یک‌میلیارد نهال در طول ۴ سال در کشور بوده است که سهم هر ایرانی و شهروند سه اصله نهال در طول سال است و امیدواریم مشابه امسال و سال گذشته شهرداری شیراز به خوبی سهم خود را در این طرح ادا نماید و ان‌شاءالله در سال‌های آتی شاهد ادامه مشارکت شهرداری در حوزه حفظ و گسترش فضای سبز باشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی