[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

شاهد بهره‌برداری بسیاری از طرح‌های عمرانی و اقتصادی در پالایشگاه اصفهان هستیم، روزنامه شیراز نوین

 علیرضا هژبری
خرسندیم که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دکتر قدیری مدیرعامل هلدینگ پتروپالایش اصفهان، اقدامات و طرح‌های عمرانی پیش‌بینی شده این هلدینگ نه تنها زودتر از موعد مقرر، بلکه با کیفیت و با بالاترین سطح استاندارد به مرحله بهره‌برداری رسیده‌اند. ️رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان، در بازدید رسمی از پروژه‌های قابل‌افتتاح هلدینگ پتروپالایش اصفهان درباره طرح‌ها و اقدامات انجام شده در این شرکت گفت: بسیار خرسندیم که با تلاش‌ها و پیگیری‌های مستمر دکتر قدیری به عنوان مدیرعامل، اقدامات و طرح‌های عمرانی پیش‌بینی شده این هلدینگ نه‌تنها زودتر از موعد مقرر بلکه با کیفیت و با بالاترین سطح استاندارد اکنون به مرحله بهره‌برداری 
رسیده‌اند. 
سید محمود سیدی در بازدید از پروژه تصفیه پساب، میدان آتش، مخازن آب استراتژیک ۳۰۰هزار مترمکعبی، سایت پسماند، پارکینگ طبقاتی و دستاوردهای تولیدی حاصل شده در شرکت مشعل پویا با قدردانی از همه کارکنان، مدیران و پیمانکاران برای به سرانجام رساندن پروژه‌های مهم و قابل افتتاح در این شرکت گفت: حقیقتاً اجرای طرح پیش تصفیه پساب فاضلاب در مدت زمان ۱۰ ماه و با چنین وسعتی کار بسیار بزرگی است که قابل تقدیر است. وی در گفت‌وگو با روابط عمومی و بین‌الملل هلدینگ پتروپالایش اصفهان عنوان کرد: در گذشته خودم مشابه چنین طرحی را در کشور انجام دادم، اما با چنین سرعتی که طرح پساب تصفیه در پتروپالایش اصفهان انجام شده است، نبود و واقعاً از بابت اینکه اقدامات عمرانی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان با توان مدیریتی بالا و به صورت جهادی اداره می‌شود، خرسندیم.
رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان با اشاره به اینکه تکمیل و بهره‌برداری پروژه‌های پالایشگاه اصفهان پیش از اتمام موعد قرارداد برای این شرکت و سهام‌داران آن صرفه اقتصادی زیادی به همراه دارد، افزود: سود موفقیت در بهره‌برداری از طرح‌ها زودتر از موعد مقرر در همه ابعاد از جمله اشتغال‌زایی خود را نشان خواهد داد.
سیدی تصریح کرد: با توجه به بحران آب موجود در اصفهان، بهره‌برداری از طرح‌های آبی در صنایع و پتروپالایش اصفهان ضروری است تا توسعه پایدار را شاهد باشیم.
وی در رابطه با طرح انتقال آب از دریای عمان به پتروپالایش اصفهان گفت: این طرح یکی از مهم‌ترین طرح‌های تأمین آب برای صنایع در استان اصفهان به شمار می‌رود و ما هم درصدد هستیم برای تأمین نیاز آبی پالایشگاه اصفهان این طرح هرچه سریع‌تر به پایان برسد.
رئیس هیئت‌مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان بیان داشت: اعضای هیئت‌مدیره و مدیرعامل محترم پالایشگاه با جدیت به دنبال تحقق سند چشم‌انداز این شرکت تا پایان سال ۱۴۰۵ و انجام طرح‌های در نظر گرفته شده در این شرکت با بالاترین کیفیت و استاندارد هستند تا توسعه پایدار و ارزش افزوده بالایی برای این شرکت و سهام‌داران آن محقق شود.
وی تأکید کرد: قطعاً با پایان یافتن زودتر از موعد طرح‌های عمرانی و عملیاتی در هلدینگ پتروپالایش اصفهان، افزایش سودآوری برای سهام‌داران محقق خواهد شد و از این منظر نگاه ویژه‌ای هم به کارکنان و پرسنل این شرکت خواهد شد.
سیدی در بازدید از شرکت مشعل پویا که نگاهی تازه به اقتصاد دانش‌بنیان در پالایشگاه اصفهان دارد، گفت: قطعاً با حمایت‌های صورت‌گرفته از سوی مدیرعامل و همچنین اعضای هیئت‌مدیره هلدینگ پتروپالایش اصفهان، این شرکت نیز به یک قطب تأمین محصولات داخلی پالایشگاهی در کشور تبدیل خواهد شد و ما به دنبال این موضوع هستیم تا با بی‌نیازی از تأمین محصولات خارجی و سپردن کار به شرکت‌های دانش‌بنیان این مهم را تحقق بخشیم.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی