[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۹۳
  • دوره جدید

نهضت آسفالت تداوم دارد، روزنامه شیراز نوین

سخنگوی شهرداری شیراز گفت: در طول هفته سی‌ و یکم نهضت آسفالت، ۵۷هزار و ۶۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷هزار و ۴۴۳ تُن آسفالت شده است. به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، رضا جاویدی با اعلام میزان آسفالت انجام‌شده در طول هفته سی و یکم اظهار کرد: در هفته گذشته، ۵۷هزار و ۶۶۸ مترمربع معابر مناطق این کلان‌شهر به میزان ۷هزار و ۴۴۳ تُن آسفالت شده است. وی در ادامه به تفکیک جزئیات و مساحت معابری که عملیات درزگیری، تراش و ترمیم آسفالت، لکه‌گیری و روکش آسفالت در معابر زیرسازی شده، پرداخت و گفت: عملیات درزگیری در کمربندی جنوب توسط معاونت فنی و عمرانی، تراش و ترمیم پروژه بزرگ‌راه شهید استوار توسط سازمان عمران و لکه‌گیری آسفالت در سطوح مناطق ۱، ۵، ۶، ۸، ۹ و ۱۱ صورت گرفته است.
روکش آسفالت در معبر آسفالت قدیمی در بلوار سماء و کوچه ۴ و ۶ و ۱۳ امام مهدی در منطقه ۳، کوچه ۵ شهامت و کوچه شهید تیموری شهرک پردیس در منطقه ۶، فرعی‌های فجر شرقی و صداقت در منطقه ۹، شهرک بهشتی خیابان صاحب تبریزی و خیابان بیست‌متری فرمانداری در منطقه ۱۰ و روکش آسفالت در معبر خاکی (زیرسازی شده) در کوچه ۲۲ جنت و کوچه ۱۸٫۱ و ۱۸٫۵ و ۱۸٫۶ رحمت و کوچه ۱ جنت و کوچه ۲۲٫۱۹ شهید عابدینی در منطقه ۲ و خیابان سراج ‌محله هزاردستان در منطقه ۴ و کوچه‌های بلوار اتحاد در منطقه ۷ و خیابان روزبهان، خیابان حسینی و کوچه ۶ و ۴ خیابان آستانه در منطقه ۸ و ورودی حسین‌آباد از سمت کمربندی در منطقه ۱۰ و پروژه زیرگذر گویم از پروژه‌های معاونت فنی و عمرانی نیز انجام‌ شده که این مقام مدیریت شهری شیراز در حوزه ارتباطات به آن اشاره کرد.
جاویدی گفت: طی ۳۱ هفته سپری‌شده از آغاز جهش آسفالت، تاکنون یک‌میلیون و ۴۶۹هزار و ۸۷۵ مترمربع از معابر مناطق این کلان‌شهر با میزان ۱۸۴هزار و ۱۸۸ تُن آسفالت انجام‌ گرفته است. بنا بر این گزارش، در هفته سی‌ام با توجه به سرویس و اورهال کارخانه تولید آسفالت و همچنین نزول رحمت الهی و بارندگی، تولید آسفالت در هفته سی‌ام انجام‌ نشده است.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی