[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۸۸
  • دوره جدید

ارتقای خدمت‌رسانی در آستانه بهار قرآن و طبیعت، روزنامه شیراز نوین

معاون محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز از برگزاری جلسه‌ای با هدف هماهنگی بین دستگاه‌های مختلف در راستای خدمات‌رسانی هرچه بهتر به زائران و مسافران کلان‌شهر شیراز در آستانه نوروز و ماه مبارک رمضان خبر داد و ابراز امیدواری کرد با هماهنگی‌های انجام شده، شاهد ارتقای سطح خدمت‌رسانی در این ایام باشیم.
به گزارش روابط عمومی معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شهرداری شیراز، این جلسه به ریاست روح‌الله خوشبخت، معاون شهردار شیراز و با حضور نمایندگان و مدیران دستگاه‌ها و سازمان‌های مربوطه از جمله فرودگاه‌ها، راهداری و حمل و نقل جاده‌ای، میراث‌فرهنگی، سازمان حمل و نقل مسافر، راه‌آهن و... برگزار شد. 
روح‌الله خوشبخت در این جلسه با تأکید بر اهمیت همکاری، تعامل و برنامه‌ریزی مشترک بین دستگاه‌ها و سازمان‌های مختلف در کیفیت خدمت‌رسانی به مسافران و زائران سومین حرم اهل بیت(ع) اظهار کرد: ستاد اجرای خدمات سفر علاوه بر ایجاد بستری مناسب برای ارائه خدمات به مسافران، باید فرصتی برای معرفی شیراز و ظرفیت‌های بی‌شمار این شهر نیز فراهم کند. خوشبخت خاطرنشان کرد: در این جلسه هماهنگی‌های لازم برای تأمین فضای مناسب در ورودی‌های شهر، فرودگاه، راه‌آهن، پایانه‌های مسافربری و مناطق گردشگری و زیارتی شهر شیراز در حوزه‌های مختلف از جمله فضای سبز، راهنمایی مسافران، اقدامات ترافیکی، سامان‌دهی نقاط گردشگری و... انجام شد. به گفته معاون شهردار شیراز و رئیس ستاد اجرایی خدمات سفر شهرداری شیراز اقداماتی برای معرفی فرصت‌های سرمایه‌گذاری در مکان‌هایی مانند فرودگاه شیراز و سایر نقاط اثرگذار در نظر گرفته شده 
است.
او تأکید کرد جلسات روزانه با بخش‌های مختلف فعال در موضوع ستاد اجرایی خدمات سفر در حال برگزاری است و معاونت محیط‌زیست و خدمات شهری شیراز در تلاش است نوروز پیش رو را درخور شیراز برای مسافران و شهروندان آماده کند.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی

آدرس ایمیل

متن نظر

کد امنیتی