[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

میانگین سنی تیم را پایین می‌آوریم، روزنامه شیراز نوین

 میثم محجوبی - گروه ورزش
سرمربی تیم شیرازی عقیده دارد که برای دستیابی به آینده بهتر و البته آینده‌سازی، نیاز است که روند پایین آوردن میانگین سنی این تیم(شهر راز شیراز) ادامه پیدا کند.
تیم فوتبال شهر راز شیراز در هفته بیست‌وسوم رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور، امروز به مصاف تیمی می‌رود که مدعی جدی صعود به لیگ برتر است.
در حقیقت، نبرد امروز شهر راز بیشتر از اینکه برای خودش مهم باشد، می‌تواند در سرنوشت فجر شهید سپاسی تأثیرگذار باشد!
چادر ملو اردکان یزد، با اینکه هفته گذشته اولین شکست خود را پس از مدت‌ها متحمل شد، اما همچنان مدعی جدی صعود است.
از طرفی تیم شهر راز با خیالی راحت، در نیمه دوم جدول حرکت می‌کند؛ نه امیدی به صعود دارد و نه خطر سقوط تهدیدش می‌کند.
سرمربی تیم فوتبال شهر راز شیراز در خصوص بازی اخیر این تیم مقابل مس کرمان گفت: با توجه به روند ضعیف نتیجه‌گیری در هفته‌های گذشته، کار تیم ما از نظر روانی و ذهنی بسیار سخت بود و در هفته اخیر سعی کردیم روی همین مسئله کار کرده و تیم را از لحاظ روحی روانی بازسازی کنیم.
ستار زارع افزود: نمی‌توانیم بگوییم نتیجه خیلی خوبی گرفته‌ایم، اما همین‌که بعد از سه شکست، توانستیم یک امتیاز کسب کنیم، خدا را شکر می‌کنیم. باید در ادامه هم روی مسائل روانی کار کنیم، چون فشار روانی مزید بر علت بوده تا نتوانیم کارهای تاکتیکی‌مان را در زمین پیاده کنیم.
وی در پاسخ به این سؤال که آیا از تغییر در ترکیب اصلی و استفاده از بازیکنان جوان رضایت دارد یا خیر، گفت: ما دوست داشتیم نیروی جوانی به تیم تزریق شود و سرحال‌تر شویم. همه بازیکنان هم زحمت کشیدند و باز هم سعی می‌کنیم میانگین سنی تیم را پایین‌تر بیاوریم و سعی می‌کنیم در ادامه بیشتر هم به جوان‌گرایی بپردازیم.
زارع که هفته گذشته از کوتاه نشدن چمن ورزشگاه گلایه داشت، این‌بار به تشکر از عوامل برگزاری مسابقه و آماده‌سازی چمن پرداخت و نوک تیز انتقاداتش را به سمت اشخاص دیگری گرفت و گفت: عده‌ای که در سوابقشان به‌جز ناکامی دیده نمی‌شود و اسم خودشان را کارشناس و پیشکسوت گذاشته‌اند، حالا از تمام ابزارشان برای زمین زدن ما استفاده می‌کنند.
وی افزود: شاید تعداد مربیان موفق شهر ما به تعداد انگشتان یک دست هم نرسند، اما عده‌ای دیگر که هرگز موفق نبوده‌اند و هر جا بوده‌اند، آبروی شهرمان را برده‌اند، حالا دست به کار شده‌اند برای زمین زدن تیمی که آمده به فوتبال شهر کمک کند.
سرمربی تیم فوتبال شهر راز در این خصوص توضیح داد: عده‌ای شب قبل از بازی به مالکان جوان باشگاه ما زنگ می‌زنند و پشت سر ما صحبت می‌کنند؛ غافل از اینکه ما در تیم شهر راز، همگی با هم هستیم. با هم آمده‌ایم و با هم می‌رویم. این‌طور نیست که من بروم و آن آقایان جای من را بگیرند. اگر روزی خواستم بروم، نفر بعدی با نظر من روی نیمکت می‌نشیند! بنابراین به‌عنوان یک برادر کوچکتر از همه آنها خواهش می‌کنم دست از سر تیم ما بردارند.
تیم فوتبال شهر راز شیراز یک تیم از بخش خصوصی است که از تیرماه امسال فعالیت خود را آغاز کرده است؛ این تیم با وجود عملکرد نسبتاً خوب در نیم‌فصل نخست و کسب رتبه هفتم، در نیم‌فصل دوم عملکرد خوبی نداشته و حالا با ۲۶ امتیاز در رتبه سیزدهم جدول ۱۸ تیمی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال کشور قرار دارد.
این تیم امروز از ساعت 15:45 دقیقه در یزد به مصاف چادرملو اردکان خواهد رفت و احمد محمدی داور اصلی این مسابقه است، کمک‌ها: سجاد ایران‌پور، حمیدرضا سرتاج و حسین امیدی و ناظر: مهدی موسی‌پور.

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی