[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

اوسمار رکوردهای یحیی را شکست ، روزنامه شیراز نوین

پرسپولیس با 26 شوت، 12 شوت در چارچوب و امید گل 4.32 نمایش درخشانی مقابل فولاد داشت. 
به گزارش فوتبال 360، پرسپولیس هفته عجیبی را پشت سر گذاشت؛ این تیم در بازی با فولاد روی اشتباه علیرضا بیرانوند، گل خورد و از حریف عقب افتاد. در ادامه، با همکاری دو مدافعش، با یک گل به خودی باز هم دروازه‌اش باز شد؛ اتفاقاتی که می‌توانست پیش از داربی، برای این تیم گران تمام شود. پرسپولیس اما برای جبران دو مرتبه عقب افتادن از حریف و پیروزی پیش از داربی، فوتبال تهاجمی و تماشایی را ارائه کرد؛ اتفاقی که باعث شد رکوردهای زیادی را جابه‌جا کند.
بازیکنان پرسپولیس در این هفته، 26 مرتبه با شوت دروازه کریستوفر کنت را تهدید کردند؛ این بیشترین تعداد شوتی است که پرسپولیس در یک مسابقه از 4 فصل اخیر لیگ برتر زد. پیش از این، در لیگ بیستم این تیم توانسته بود 24 شوت به سمت دروازه تراکتور بزند و تا 4 فصل، این رکورد شوت پرسپولیس بود. 
شوت‌های پرتعداد بازیکنان پرسپولیس، دقت قابل قبولی هم داشت؛ 12 تا از 26 شوت پرسپولیس در این هفته در چارچوب بود. در 4 فصل اخیر، پرسپولیس این تعداد شوت در چارچوب را هم تجربه نکرده بود؛ بیشترین شوتی که پرسپولیس در یک مسابقه از 4 فصل اخیر زده بود، 10 تا بود که فصل قبل جلوی گل‌گهر و در لیگ بیستم هم مقابل تراکتور و ماشین‌سازی زده بود. 
شوت‌های پرتعداد بازیکنان پرسپولیس در موقعیت‌های خوبی هم زده می‌شد. پرسپولیس در این بازی به اندازه زدن 4.32 گل، موقعیت ساخت. از زمان ثبت امیدگل توسط متریکا در فوتبال ایران، پرسپولیس فقط یک مرتبه امیدگل بالاتری از این مسابقه را در لیگ تجربه کرده بود. این تیم با وجود دریافت 2 گل، موقعیت گل زیادی به حریفش نداد. 
امیدگل نشان می‌دهد که این یک‌طرفه‌ترین مسابقه فصل بود. در هیچ‌کدام از مسابقات این فصل، این اختلاف امیدگل بین دو تیم وجود نداشت. نمایشی که باعث شد اعتماد سکوها به اوسمار ویرا بیش از قبل شود و او توانست در روزی که با اشتباهات نفرات عقب زمین تیمش دو مرتبه از حریف عقب بیفتد، با یک نمایش درخشان به بازی برگردد و با برد به استقبال داربی برود.

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی