[ فردا را به امروز می آوریم ]
  • آخرین شماره ۲۰۷۵
  • دوره جدید

افتخارآفرینی آب منطقه‌ای فارس در حوزه ترویج فرایض الهی، روزنامه شیراز نوین

دکتر محمدهادی ایمانیه، استاندار فارس با اهدای لوح تقدیر از خدمات سیاوش بدری، مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای فارس در حوزه ترویج و توسعه فریضه الهی نماز در سال 1402 تقدیر ویژه کرد.
به گزارش روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای فارس، در این لوح تقدیر آمده است: «نماز تجلی اظهار ادب به پیشگاه معبود، تمرین خشوع و زیباترین تصویر عبودیت به درگاه خالق هستی و چشمه طهارت‌آفرین روح است.
بر پایه ارزیابی به عمل‌آمده توسط هیئت ارزیابی و نظارت ستاد اقامه نماز استان، آن دستگاه در حوزه ترویج و توسعه فریضه الهی نماز در سال ۱۴۰۲ شایسته تقدیر ویژه شده است.
بدین وسیله از اهتمام جنابعالی و همکاران آن مجموعه تشکر و قدردانی می‌نمایم. امید است این تلاش‌های مبارک مقبول درگاه الهی و منظور نظر حضرت ولی عصر(عج) قرار گیرد».
ممارست در برپایی نماز اول وقت، اهتمام جدی به برگزاری آیین‌های مذهبی و دینی و تجلیل از برگزیدگان، حمایت از فعالان حوزه نماز و عفاف و حجاب، بخشی از عملکردهای شرکت آب منطقه‌ای فارس در این حوزه است.
اهمیت اقامه نماز در دستگاه‌های اداری و اجرایی و ضرورت انسجام‌بخشی به فعالیت‌های فرهنگی در حوزه نماز و نیایش، مسئولان شرکت آب منطقه‌ای فارس را بر آن داشت تا با استفاده از تجربیات و ظرفیت فکری موجود در مجموعه‌های مدیریتی به اجرای دقیق قوانین و مقررات مرتبط با فریضه الهی اقامه نماز در دستگاه‌ها بپردازد.
لازم به ذکر است، شرکت آب منطقه‌ای فارس در سال‌های مختلف از سوی ستاد اقامه نماز استان فارس نیز به‌عنوان دستگاه برگزیده، انتخاب شده است. 

 

تاکنون نظری برای این خبر ثبت نشده است!
ثبت نظر جدید
نام و نام خانوادگی  

آدرس ایمیل    

متن نظر  

کد امنیتی